توجه به مناطق محروم شهر باید در اولویت کاری شورا شهر قرار گیرد.

توجه به مناطق محروم شهر باید در اولویت کاری شورا شهر قرار گیرد.

درجلسه کمیسیون نظارت این شورا که در ظهر امروز با حضور اعضاء کمیسیون و شهرداران مناطق و نواحی منفصل شهری و مدیر املاک شهرداری،در سالن جلسات این شورا برگزارشد،سیف الله رضایی گفت: تمام تلاش بر این است که خدمات شهری بین مناطق بصورت عادلانه انجام شود.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: باید دیدگاه ها ی مسوولان شهری، نسبت به نواحی منفصل شهری دیدگاهی باز داشته باشند، که معتقدیم در خصوص توانمندسازی این نواحی باید به صورت ویژه گام های موثری برداشت.

سیف ا... رضایی با اشاره به لزوم توجه به نقاط مختلف شهری به منظور دستیابی به رشد و توسعه متوازن،افزود: اگر کمی به  شهر سنندج توجه شود، با برخی محلات و نواحی مواجه می شویم که به لحاظ بهره مندی از امکانات در یک فقر و عقب ماندگی زیاد به سرمی برند.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی سنندج نیز در این جلسه گفت: بسته‌های سرمایه‌گذاری باید به سمت مناطق کم‌برخوردار هدایت شود.

رضایی: افزود: مناطق کم برخوردار شهری از لحاظ برخورداری از امکانات مختلف رفاهی دچار مشکل هستند بنابراین لازم است تا شهرداری و دستگاه های اجرایی برای جبران این موضوع با جدیت بیشتری ورود پیدا کنند.


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر سنندج

    منبع خبر

    شورای شهر سنندج

    شورای شهر سنندج یک شورای شهر در شهر سنندج می باشد

      نظرات