اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در فضای سبز ابهر

اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در فضای سبز ابهر

شهردار ابهر گفت : به منظور کاهش مصرف آب و کاهش هزینه ها ، سیستم آبیاری تحت فشار در پارک پردیس راه اندازی شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، محمدرضا ذوالقدریها در جریان بازدید از پروژه آبیاری تحت فشار  با اشاره به وجود بحران آب در کشور گفت : در راستای کاهش هزینه جاری استفاده بهینه از منابع آبی موجود و افزایش راندمان آبیاری کار تجهیز فضای سبز ابهر به سیستم های آبیاری نوین شروع شده که تا کنون فضای سبز ورودی شهر (عوارضی ) و فاز اول پروژه پارک پردیس ابهر به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز شده است .

وی تصریح کرد : با توجه به تجربه و وجود کارشناس مربوط به آبیاری نوین در شهرداری اجرای پروژه های تجهیز فضای سبز به روش های نوین توسط کارشناسان و شهرداری با کمترین هزینه و با کیفیت بالا عملیاتی شده است .

شهردار ابهر در خصوص تامین آبیاری فضای سبز پارک پردیس گفت : در راستای جلوگیری از هدر رفت آب خروجی قنات از ساختمان بانک مسکن نسبت به مهار و هدایت آن به پارک پردیس جهت آبیاری و استفاده از پارک پردیس اقدام نمود که هم اکنون پروژه آبیاری تحت فشار در فاز ۱ پروژه ساماندهی و باز طراحی پارک پردیس با معاون آب تامین می گردد .

محمدرضا ذوالقدریها افزود : این پروژه شامل  ۵۱۰ متر لوله گذاری مصرفی اصلی ، نیمه اصلی و لترال و تجهیزات اتصالی مربوطه از جمله مخزن ، هانتر و … می باشد.

شهردار ابهر در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت : در تلاش هستیم با بسط و گسترش این سیستم در کلیه فضای سبز شهری بتوانیم موجب بهبود فضای سبز و کاهش هزینه های مربوطه برای شهرداری باشیم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ابهر

    منبع خبر

    شهرداری ابهر

    شهرداری ابهر یک شهرداری در شهر ابهر می باشد

      نظرات