پروژه تدوین ضوابط فنی و توزیع بهینه ابزارهای...
به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین؛ محمد اسماعیل حافظی افزود: تبلیغات محیطی را بی شک قدیمی ترین روش تبلیغاتی باید دانست. زیرا دارای عناصر فیزیکی قابل اجراست که در دید بینندگان است و جزئی از سیمای بصری محسوب می گردد.
وی اضافه کرد: تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها، فضاهای تبلیغاتی داخل مترو، بدنه اتوبوس ها و … گونه های مختلفی از تبلیغات محیطی بشمار می روند. یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که باعث برتری آن با سایر رسانه های تبلیغاتی دیگر گردیده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و چون نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند، خودآگاه یا ناخودآگاه تحت تاثیر آن قرار خواهد گرفت.
این مسئول افزود : از اهداف تهیه این پروژه می توان به بهره برداری بهتر از ابزار تبلیغات محیطی در شهر قزوین از طریق آسیب شناسی وضع موجود ابزارهای تبلیغات محیطی به لحاظ فنی، زیبایی شناسی و ... و تدوین ضوابط نصب ابزارهای تبلیغات محیطی و جانمایی مناسب ابزارهای تبلیغات محیطی در سطح شهر قزوین اشاره کرد و همچنین این پروژه بدنبال معرفی ابزارهای تبلیغاتی جدید قابل استفاده در شهر قزوین است.
حافظی ادامه داد : از دیگر اهداف این طرح ساماندهی بصری شهر و کاهش اغتشاشات ناشی از تعدد ابزارهای تبلیغات محیطی و یا جانمایی نامناسب آنهاست.
حافظی خاطر نشان کرد: تاثیرات اساسی اجرای پروژه بر شهر قزوین عبارتند از ارتقای کیفیت محیطی فضاهای شهری ، تسهیل عملکرد حوزه های وابسته به تبلیغات محیطی در بهره برداری و مدیریت اجرایی استفاده از ابزار تبلیغات محیطی و حذف برخوردهای سلیقهای و شخصی و غیر ضابطه مند در استفاده ابزارهای تبلیغات محیطی است.
پایان پیام
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات