دیوار حائل سنگی در محله بهداری ساخته شد

دیوار حائل سنگی در محله بهداری ساخته شد

شهردارمنطقه یک ارومیه از اجرای پروژه دیوار حائل سنگی جهت مهار آبهای سطحی و جلوگیری از فشار خاک در محله بهداری (سنگی) و انعام خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه ؛  وحید عباسی  اظهار کرد:  پروژه دیوار حائل سنگی جهت مهار آبهای سطحی و جلو گیری از فشار خاک به دلیل اختلاف سطح شوارع و جلوگیری از ورود گرد و خاک  در محله سنگی و انعام اجرا می شود.

وی افزود: این پروژه با توجه به حساسیتهای ویژه ای که دارد جهت مهار آب‌های سطحی و عدم ایجاد مشکلات پیرامون آن آغاز و به صورت دیوار حائل سنگی انجام می‌پذیرد.

شهردارمنطقه یک ارومیه گفت: پروژه مذکور در جهت جلوگیری از سرازیر شدن آبهای سطحی به داخل کوچه ها و از سرازیر شدن آنها به داخل منازل و انباشت آن در مسیرهای پرتردد به دلیل اختلاف ارتفاع شوارع شیخلو با سنگی و از فشار خاک به ساختمان های مذکور در خیابان های شهید سنگی و انعام جلوگیری کرده و بسیاری از مشکلات محله رفع می شود.

عباسی تصریح کرد: عملیات اجرایی شامل حفاری و پی کنی، اجرای دیوار حائل سنگی و  اجرای جداول دوبل  از جمله اقدامات پروژه کانال سنگی خیابان های سنگی و انعام است که توسط معاونت امور زیر بنائی و حمل و نقل منطقه یک انجام می‌پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات