مدیر روابط عمومی شهرداری کرمانشاه: باید در شهروندان تعلق خاطر و حس مسئولیت در قبال شهر را به وجود بیاوریم

مدیر روابط عمومی شهرداری کرمانشاه: باید در شهروندان تعلق خاطر و حس مسئولیت در قبال شهر را به وجود بیاوریم


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه در نشست با مدیران روابط عمومی مناطق سازمانهای زیرمجموعه شهرداری طی سخنانی ضمن گرامیداشت ایام محرم و شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان، گفت: واقعه عاشورا سرشار از درس و عبرت آموزی است و مهمترین درسی که از عاشورا می گیریم عدالت خواهی، ظلم ستیزی و آزادگی است .

امیررضا همایون دولتشاهی با تاکید بر اینکه تمام تلاش مجموعه سختکوش شهرداری خدمت صادقانه به شهروندان است، افزود: هرچند که به علت مشکلات درآمدی در این راستا ارائه کیفیت خدمات با مشکل مواجه می شود، ولی از صبر و حوصله و متانت شهروندان عزیز کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی با تاکید بر اینکه باید با برنامه ها و اقدامات خود در شهروندان تعلق خاطر و حس مسئولیت در قبال شهر را به وجود بیاوریم، افزود: تعلق خاطرشهروندان به شهر باعث می شود که درک و تلقی شهروندان از شهر و مشارکت و حضورشان در مدیریت شهر هم واقع بینانه باشد و هم شهر به سوی توسعه پایدار پیش برود.

همایون دولتشاهی در ادامه با بیان اینکه قطعا در شرایط حساس امروز در راس شهرداری کرمانشاه به عنوان نهادی مدنی و مردمی، شهرداری موفق خواهد بود که با مدیریت جهادی شهر و مجموعه شهرداری را مدیریت کند و به نیازهای روزمره و رفاهی و فرهنگی، عمرانی و خدماتی شهر توجه نماید.

وی لازمه مدیریت جهادی را اخلاق جهادی بر مبنای، کار و تلاش بیشتر و هوشمندی و استفاده از ظرفیتهای موجود و شناسایی قابلیت های پنهان دانست و تصریح کرد: مدیر ارشد شهر باید مدیری باشد که در تعامل متقابل با شورا و شهروندان جهت تثبیت شهر کرمانشاه به شهری مبتنی بر کرامت و اخلاق انسانی با توجه به پیشینه غنی و تاریخ ارزشمند و توجه به نقش ویژه مردم به عنوان صاحبان اصلی شهر و ضرورت مشارکت و افزایش نظارت همگانی در عرصه مدیریت شهری برای افزایش کیفیت زندگی و رشد و تعالی کرمانشاه تلاش کند .

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه همچنین با اشاره به نقش تاثیرگذار روابط عمومی ها در افزایش مشارکت شهروندان ادامه داد: روابط عمومی ها در مناطق و سازمانهای شهرداری به عنوان حلقه ارتباط سازمان با مردم، وظیفه دسترسی مدیران به افکار عمومی و از طرفی تحقق اصل پرسشگری و پاسخگویی و نظارت شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری را برعهده دارند .

وی افزود: روابط عمومی فرایندی است که روابط میان شهروندان و مجموعه مدیریت شهری را برحسب ارتباط صادقانه و در راستای باورپذیری، اطمینان و اعتماد و نفی رنجش و نیز رابطه ای مبتنی بر حسن نیت، اخلاق مداری و تعهد و همکاری و هماهنگی اجتماعی را جهت پویایی مدیریت شهری بوجود آورد .

همایون دولتشاهی با ارج نهادن به زحمات خبرنگاران تاکید کرد خوشبختانه اتفاقی که در سالهای اخیر در عرصه مدیریت شهری با تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران خستگی ناپذیر شکل گرفته تغییر نگرش شهروندان به مجموعه شهرداری بوده که در منطقی تر شدن مطالبات شهروندان در بستر مشارکت و تعامل مناسب با مدیریت شهری نقش موثری داشته است و این امر قابل توجه و ستایش می باشد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات