اجرای خط کشی طولی معابر در سطح شهر

اجرای خط کشی طولی معابر در سطح شهر

شهردار ابهر : خط کشی طولی معابر سطح شهر به مناسبت فرا رسیدن ماه مهر و بازگشای مدارس اجرایی شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، محمدرضا ذوالقدریها با اعلام این خبر افزود : هر ساله با فرا رسیدن ایام بازگشایی مدارس خط کشی طولی معابر سطح شهر ترمیم و رنگ آمیزی می شود .

وی با اشاره به افزایش حجم تردد در معابر سطح شهر در طول سال تحصیلی اظهار داشت : جهت افزایش ایمنی تردد در معابر خط کشی های طولی و عرضی معابر بهسازی و رنگ آمیزی شدند .

شهردار ابهر در ادامه اظهار داشت خط کشی طولی معابر سطح شهر در قالب ستاد مهر از چند روز پیش توسط نیروهای خدوم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری آغاز شد و تا کنون ۲۰۰ کیلومتر از معابر سطح شهر خط کشی طولی صورت گرفته  که از جمله آن می توان به بلوار بسیج عسلک خیابان امام خمینی (ره) ، خیابان ولیعصر ، میدان بلوار انقلاب ، بلوار یادگار امام (ره) ، بلوار منابع طبیعی ، بلوار ولایت ، بلوار طالقانی جنوبی ، بلوار معلم ، بلوار طالقانی شمالی و … اشاره کرد .

ذوالقدریها خاطر نشان کرد امشب نیز با خط کشی خیابان شریعتی حسین آباد و ۱۷ شهریور پروژه خط کشی طولی معابر اصلی شهر به پایان می رسد تا با انتظام بخشی تردد خودروها در سطح شهر شاهد کاهش تصادفات درون شهری خصوصاً حفظ و ایمنی دانش آموزان باشیم .

وی در پایان یاد آور شد با توجه به اهمیت خط کشی معابر هر ساله بخشی از اعتبارات سازمان به این پروژه اختصاص می یابد که علاوه بر ایام بازگشایی مدارس در آستانه فرا رسیدن سال نو نیز خط کشی معابر شهر انجام می شود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ابهر

    منبع خبر

    شهرداری ابهر

    شهرداری ابهر یک شهرداری در شهر ابهر می باشد

      نظرات