فرهنگ به عنوان زیربنای همه امور در جامعه است

فرهنگ به عنوان زیربنای همه امور در جامعه است

حمید عشقی در جلسه معارفه سرپرست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر گفت: فرهنگ به عنوان زیربنای همه امور در جامعه است ؛ بنابراین اگر این مقوله مهم نباشد جامعه به گمراهی و تباهی کشیده خواهد شد.
وی در ادامه با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گفت: یکی از درس هایی که می توان از نهضت امام حسین(ع) فرا گرفت ، فرهنگ شهادت ، شهامت ، شجاعت و از خودگذشتگی است که امیدوارم تا ابد این فرهنگ متعالی جاودانه خواهند ماند.
عشقی افزود : برای توسعه فرهنگی باید از خود شروع نماییم ، جامعه زمانی رشد و پیشرفت می نماید که زیرساخت های فرهنگی در آن کامل باشد زیرا توسعه فرهنگی پایه و اساس توسعه سیاسی و اقتصادی است.
شهردار شاهین شهر تصریح نمود: با توجه به انواع هجمه های فرهنگی دشمن به نوجوانان و جوانان عزیزمان باید در حوزه های فرهنگی با جدیت کار نماییم تا توطئه های دشمن را خنثی نماییم.
وی تصریح نمود: کارکنان سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر بایستی با برنامه ریزی صحیح تر ، وقت گذاری بیشتر و با تمام ظرفیت های موجود در سازمان ، شهرداری و شهر ، در راستای رشد و ارتقاء فرهنگ جهد و تلاش نمایند.
عشقی گفت : شهروندان زیادی با ایده ها و نظرات متفاوت با سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری سروکار دارند شایسته است کارکنان سازمان با نهایت بی طرفی و لطافت و مناعت طبع با آنان برخورد نموده تا افراد حس تعلق خاطر نسبت به سازمان پیدا کنند.
شهردار شاهین شهر یادآور گردید: ضروری است در برگزاری انواع برنامه های سازمان بسته های فرهنگی کارشناسی شده توزیع گردیده تا علاوه بر تاثیرات مورد نظر بتواند پیام های فرهنگی ناب را تبیین نماید.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به موقعیت و جایگاه شاهین شهر گفت: از آنجایی که در شاهین شهر اقوام و قومیت های گوناگون زندگی نموده و این شهر به عنوان شهر دانش و خلاقیت نیز مطرح گردیده ضروری است با همه افکار و گروه ها و جناح ها در شهر تعامل سازنده داشته باشیم و از یک سویه نگری در همه زمینه ها پرهیز نماییم.
عشقی از خدمات فرهنگی و صادقانه مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر تشکر و قدردانی نمود.
شایان ذکر است در این جلسه با حکم حمید عشقی شهردار شاهین شهر جواد نصر اصفهانی به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری منصوب گردید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات