شهردار زرند در جمع مدیران آژانسهای درون شهری: سیستم قهریه در شهرداری وجود ندارد ولی ما هیچ گاه اسایش و امنیت شهروندان را فدای خواسته افراد خاص نخواهیم کرد .

شهردار زرند در جمع مدیران آژانسهای درون شهری: سیستم قهریه در شهرداری وجود ندارد ولی ما هیچ گاه اسایش و امنیت شهروندان را فدای خواسته افراد خاص نخواهیم کرد .

نشست صمیمی مهندس مهدلو شهردار زرند با مدیران اژانسهای درون شهری برگزار و در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند در این نشست ضمن تقدیر از خدمات آژانسهای درون شهری به عنوان همیاران شهرداری در بخش حمل و نقل نام برد و گفت: با توجه به آغاز فصل مدارس ساماندهی و برنامه ریزی در خصوص سرویس های مدارس یکی از برنامه های این نشست است.

مهندس مهدلو شهردار زرند با اعلام اینکه خدمت رسانی یکی از وظایف ذاتی ما می باشد تصریح کرد:تنها خواسته ما از مدیران آژانسها و رانندگان درون شهری رعایت قانون و مقررات می باشد.

منتخب شورای شهر زرندبا اعلام اینکه سرویسهای درون شهری که مشغول خدمت رسانی به شهروندانند باید شناخته شده و دارای کد و علائم مخصوص باشند،تصریح کرد:متاسفانه شاهد حضور ماشین های شخصی خدمت رسانی در سطح شهر می باشیم که بر اساس قانون این امر خلاف بوده و با رانندگان متخلف برخورد جدی خواهد شد .

وی از پلمپ آژانسهای متخلف خبر داد و گفت: سیستم قهریه در شهرداری وجود ندارد ولی ما هیچ گاه اسایش و امنیت شهروندان را فدای خواسته افراد نخواهیم کرد .

وی از مدیران آژانسها خواست تا بر اساس نرخ مصوب به ارائه خدمات به شهروندان بپردازند و افزود:حضور رانندگان خانم در شیفتهای شب و غیر تعریف شده برای این قشر ممنوع می باشد.

وی خواستارارائه شیوه های جدید برای آژانسهای درون شهری شد و با اعلام اینکه شهروندان به دنبال ارائه خدمات ارزانتر و جدیدتر می باشندگفت:هر گونه فعالیت آژانسهای درون شهری باید براساس مجوزهای لازم صورت گیرد .

نماینده پلیس راهور شهرستان نیز در این نشست به تخلفات رانندگان آژانسهای درون شهری اشاره و تصریح کرد:استفاده از تلفن همراه،نداشتن دفترچه درون شهری ،عدم نصب برچسب و علائم آژانس و...از تخلفات این قشر محسوب می شود.

سروان امیری در ادامه از عدم فعالیت رانندگان با گواهینامه پایه ۳ از ابتدای مهرماه در اژانسهای سطح شهر خبر داد و گفت:در صورت مشاهده ،این خودروها توقیف و پس از طی مراحل قانونی به پارکینگ منتقل خواهند شد .

وی به بحث آژانسهای اینترنتی اشاره کرد و گفت: تمامی فعالیتهای آژانس ها در رصد نیروی انتظامی و پلیس راهور قرار دارد و با افراد متخلف در این زمینه برخورد جدی خواهد شد .

شایان ذکر است درادامه مدیران آژانسها به ارائه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات