شیوه نامه اجرای بخشنامه انجام خدمات رایگان به ایثارگران تهیه و ابلاغ شد.

شیوه نامه اجرای بخشنامه انجام خدمات رایگان به ایثارگران تهیه و ابلاغ شد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گیلان خبر داد :
شیوه نامه اجرای بخشنامه انجام خدمات رایگان به ایثارگران تهیه و ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان مهندس حمیدرضا موسوی عربانی رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گیلان با اعلام این خبر گفت : پیرو بخشنامه شماره ۴۰۰/۵۷۸۶۵ معاونت محترم مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص ارائه خدمات رایگان مهندسی به جامعه هدف شامل مساجد مدارس ، درمانگاهها ، اماکن خیریه و مسکن محرومان و پس از آن بخشنامه شماره ۴۰۰/۵۸۰۴۲ معاونت محترم مسکن و ساختمان که از ارائه خدمات رایگان به ایثارگران نیز شامل بخشنامه اول نمودند ، اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان در این راستا شیوه نامه اجرایی بخشنامه مفاد انجام خدمات رایگان به ایثارگران تهیه و ابلاغ نمود.
وی افزود: پس از ابلاغ تاکنون ۷۱ پروژه به متراژ ۲۶۴۳۹ متر مربع در کل استان از خدمات مهندسی رایگان در ساخت واحدهای مسکونی بهره مند شدند.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گیلان تشریح کرد : استفاده از خدمات رایگان مهندسی برای مشمولان دریافت خدمات به صورت انفرادی برای احداث یک واحد مسکونی با زیربنای مفید و مشاع تا ۲۰۰ متر مربع امکان پذیر می باشد.
موسوی در پایان خاطرنشان کرد : ایثارگران عزیز می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان مراجعه نمایند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات