زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دکتر علی شریعتی نواخته شد.

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دکتر علی شریعتی نواخته شد.

IMG ۴۱۷۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز  با حضور  امام جمعه ، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در دبیرستان دکتر علی شریعتی برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس طی سخنانی در خصوص اهمیت علم آموزی گفت: امروز سرعت رشد علم و فناوری به قدری بالاست که ما در کنار رشد علمی  به جهش علمی نیاز داریم و باید در کنار کسب علم و دانش  به معنویت و تهذیب نفس هم توجه کنیم چرا که تحصیل و تهذیب به مثابه دو بال هیچ کدام به تنهایی انسان را به سعادت نمی رساند.

طلایی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با اشاره به آمار قبولی شهرستان در کنکور سراسری گفت: امسال شاهد درخشش دانش آموزان طبسی بودیم و این افتخاری برای ما و مجموعه آموزش و پرورش است و لازم می دانم که از زحمات همه اولیا و مربیان و مدیران آموزش و پرورش تشکر کنم.

طلایی مقدم مهمترین عامل رشد و توسعه جوامع را نیروی انسانی بر شمرد و افزود: گرچه بشر امروز به بالاترین درجات رشد  فناوری و توسعه تکنولوژی دست یافته است اما باز هم نیروی انسانی حرف اول را می زند و ما نیز اگر خواهان پیشرفت و توسعه هستیم باید بر نیروهای انسانی و آموزش نسل جوان تاکید کنیم.

در مراسم آغاز سال تحصیلی مجید بهارستانی شهردار طبس، محمود امینی رئیس شورای اسلامی شهر و سید علی هاشمی نایب رئیس شورا حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری طبس مسینا

    منبع خبر

    شهرداری طبس  مسینا

    شهرداری طبس مسینا

    شهرداری طبس مسینا یک شهرداری در شهر درمیان می باشد

      نظرات