پیام شهردار به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، محمدرضا ذوالقدریها شهردار ابهر در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و ماه مهر بازگشایی مدارس را تبریک گفت .

در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحم الرحیم

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ع) و سلام و درو بیکران بر روح مطهر بیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با درود بر روان پاک شهدای گرانقدر اسلام از صدر تا ابد و از بدر تا شام و حلب ، گرامی می داریم یاد و خاطره فرزندان غیور ایران اسلامی را که در میانه آتش و خون از جان شیرین گذشتند تا شهد شیرین زندگی بر کام ایران و ایرانی تلخ نگردد و عزت و اقتدار میهن اسلامی پایدار و استوار بماند .

فرزندان شجاع و دریادلی که در مکتب والای توحیدی درس ایثار و فداکداکاری را از آموزگار شجاعت و پایمردی آموختند تا کوه استوار مقاومت باشند و جلوه بی بدیل استقامت ، تا خار چشم دشمنان کوردل باشند و سد راه خصم زبون .

فرهنگ غنی ایثار و شهادت طلبی در کلاس های در س این مرز و بوم چنین سربازان رشید و بی پروایی را می پروراند که در هنگامه خطر سر از پا نشناسد و بی مهابا به پیشواز قربانگاه های دفاع از حریم دیانت و ولایت بشتابند و امتحان خود را در میدان های رزم و ایثار به شور انگیزترین قافیه بپردازند .

چه مبارک تقارنی است آغاز هفته گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس و شروع هر ساله بهار زیبای تعلیم و تربیت در ایران اسلامی که به زیبایی هر چه تمام تر تصویر غرور آفرین رویش و شکوفایی و به ثمر نشستن میوه های باغ دین و دانش را در عصر پر طنین انتظار به نمایش می گذارد.

مفتخریم که در کسوت خادم مردم شریف و خداجوی ابهر در موسم درخشش پر تلالو آفتاب مهر و مقاومت به احترام راست قامتان همیشه تاریخ این سرزمین به پا می خیزم و بوسه بر دستان گرم آموزگاران و مجاهدان روشن بینی می زنم که شانه های بهار عشق و انسانیت و ایثار و شجاعت را به نور دانش و معرفت آراسته می سازند و درهای مکتب دانایی و فضیلت را به روی تشنگان علم و بصیرت گشاده نگه می دارند .

گرامی میداریم یاد و خاطره سربازان و جان بر کفان نورسته ای را که در اوان جوانی سنگر علم و دانش را به میدان جهاد و عمل پیوند زدند و به تاسی از پیر و مرادشان خمینی کبیر (ره) اسوه و الگویی شدند برای میلیون ها جوان و نوجوان ایرانی و غیر ایرانی که امروز به رقه های کمال و معرفت را در کتاب قطور هشت سال دفاع مقدس جستجو می کنند و راهشان به پشت دیوارهای حرم آل الله در جای جای کره خاکی پیوند می خورد .

با آرزوی پیروزی و سرافرازی برای همه رزمندگان اسلام در جبهه ها ی ایثار و مقومت ، توفیق و پیروزی روز افزون همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت را در سال حمایت از کالای ایرانی و تحقق منویات مقام عظمای ولایت ( حفظه الله تعالی ) از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم .

محمدرضا ذوالقدریها

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ابهر

    منبع خبر

    شهرداری ابهر

    شهرداری ابهر یک شهرداری در شهر ابهر می باشد

      نظرات