چندین المان مناسبتی در میادین ومقابل مدارس سطح شهر سنندج نصب شد

چندین المان مناسبتی در میادین ومقابل مدارس سطح شهر سنندج نصب شد

رئیس سازمان سیما ،منظر وفضای سبز شهرداری سنندج گفت : به مناسبت فرا رسیدن آغاز سال جدید چندین المان مناسبتی در میادین ومقابل مدارس سطح شهر سنندج نصب شد.
به گزارش ارتباطات وامور بین الملل شهرداری سنندج : به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید چندین المان مناسبتی نصب شد.
رئیس سازمان سیما ،منظر وفضای سبز شهرداری سنندج فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید بهارعلم ودانش را به تمامی معلمان و دانش آموزان تبریک گفت.
مهندس شرمین شریفی بیان کرد : امسال و در راستای آماده سازی سطح شهر در طرح استقبال از مهر ماه از سوی سازمان ها و مناطق تابعه شهرداری برنامه ریزی و تمهیدات لازم صورت گرفت.
وی گفت : خوشبختانه با تلاش واحد خدمات شهری مناطق بصورت ویژه عملیات تنظیف و شست وشوی محوطه و مقابل مدارس سطح شهر انجام شد.
مهندس شریفی افزود : این سازمان هم در راستای رسالت خود در خصوص ایجاد فضای با نشاط بویژه در مناسبت های مختلف اقدام به نصب چندین المان مناسبتی در میادین و مقابل مدارس سطح شهر نمود.
وی عنوان کرد : این المان ها شامل تیریک آغاز سال تحصیلی جدید به زبان کردی و فارسی است و در چندنقطه از سطح شهر نصب شده است.
مهندس شریفی اعلام کرد : در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته فردا هم شهردار ،اعضای شورا و مدیران شهرداری با حضور در یکی از مدارس سطح شهر آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان ومعلمان تبریک خواهند گفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات