برگزاری مسابقه‌ی ملی «عکس سلفی من و پاکبان محله‌ی ما»

برگزاری مسابقه‌ی ملی «عکس سلفی من و پاکبان محله‌ی ما»

شهردار کرمان خبر داد:


برگزاری مسابقه‌ی ملی «عکس سلفی من و پاکبان محله‌ی ما»


سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان


شهردار کرمان گفت: مسابقه‌ی «عکس سلفی من و پاکبان محله‌ی ما» با همکاری شهرداری کرمان و مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران در سطح ملی برگزار می‌شود.
سیدمهران عالم‌زاده با بیان این‌که رفتگران شاغل در شهرداری‌های سراسر کشور، در زمره شریف‌ترین و نجیب‌ترین خدمت‌گزاران جامعه هستند، گفت: شهروندان محترم در جای‌جای کشورمان نیز نسبت به زحمات این قشر عزیز آگاه هستند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه‌ی «عکس سلفی من و پاکبان محله‌ی ما» بیان کرد: هدف از طرح‌ریزی این مسابقه، ایجاد این احساس در شهروندان و رفتگران و پاکبانان عزیز است که همگی در حکم یک خانواده‌ی واحد هستیم.
شهردار کرمان با بیان این‌که به‌زودی با حمایت دبیرخانه‌ی محترم مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران، پذیرش آثار شهروندان گرامی در یک پایگاه اینترنتی آغاز می‌شود، گفت: تمام شهروندان شهرهای کشور می‌توانند با ارسال آثار خود، در این مسابقه‌ی بزرگ و ملی شرکت کنند.
عالم‌زاده افزود: این مسابقه توسط اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان و با حمایت و زیر نظر دبیرخانه‌ی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران، به‌عنوان نهاد هماهنگ‌کننده‌ی موضوعات مشترک کلان‌شهرهای کشور برگزار خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از حمایت و همراهی دبیرخانه‌ی مذکور و آقای دکتر مرادی، دبیر مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور گفت: بلافاصله پس از شکل‌گیری ایده‌ی برگزاری مسابقه‌ی «عکس سلفی من و پاکبان محله‌ی ما»، تعدادی از هنرمندان و بازیگران محترم و مردمی سینما و تلویزیون برای همراهی در این مسابقه اعلام آمادگی کردند که جای تقدیر دارد.
شهردار کرمان افزود: از همه‌ی نخبگان محترم جامعه، هنرمندان، بازیگران و ورزشکاران محبوب و مردمی کشور درخواست می‌کنم نسبت به ارسال عکس‌های سلفی خود با این قشر نجیب و مظلوم پیش‌قدم شوند و بانی ایجاد جریان بزرگ و ملیِ تقدیر از این قشر زحمت‌کش باشند.
عالم‌زاده افزود: این مسابقه‌ی به ظاهر ساده می‌تواند به ایجاد رابطه‌ای به‌مراتب گرم‌تر بین مردم و خدمت‌گزاران‌شان در شهرداری‌ها کمک کند.
وی ادامه داد: از رسانه‌ی محترم ملی، خبرگزاری‌ها، مطبوعات، فعالان عرصه‌های فرهنگی اجتماعی، شهرداران محترم کلان‌شهرها و شوراهای اسلامی شهرهای سراسر کشور نیز استدعا می‌کنم شهرداری کرمان را در برگزاری این رویداد ملی یاری کنند.



لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات