پیام شهردار رفسنجان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس

پیام شهردار رفسنجان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

«برگ دیگری از فصل مهربانی ورق خورد و سال تحصیلی جدید در شهر پرشور و شعور رفسنجان آغاز شد؛ شهری که به واسطه مردمان سختکوش و فرهنگ غنی همیشه نقطه توجه و تمرکز شخصیت های بزرگ و حوادث مهم تاریخی و انقلابی بوده، اکنون در مسیر شکوفایی و توسعه قرار گرفته و این مهم جز با توان و استعداد فرزندان همین خطه که از دیرباز به شهر طلای سبز و پایتخت پسته جهان شهرت داشته است، ایجاد نگردیده است.

بدون شک فراهم نمودن فرصت علم آموزی، رشد و ترقی برای همه اقشار مردم اعم از دانش آموز، دانشجو، دانش پژوه و ... توسط مدیران و مسئولین شهری در پیشبرد اهداف و برنامه های آتی شهر رفسنجان موثر خواهد بود و چه بسا مجموعه مدیریت شهری نیز در این مسیر به یاری دیگر مدیران آمده و با ایجاد امکانات بیشتر جهت دسترسی شهروندان به مراکز آموزشی از مدرسه تا دانشگاه می کوشد بخشی از وظایف خود نسبت به این طیف جامعه را به انجام رساند.

ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت حسین بن علی علیه السلام و یاران وفادارش، فرارسیدن ماه مهر و تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت ها و فداکاری های بزرگ مردان عرصه ایستادگی است را گرامی داشته و برای مردم عزیز و نجیب رفسنجان آرزوی توفیق و سربلندی دارم و به همه آنان که با شروع ماه مهر فصل جدیدی از تعلیم و تربیت را تجربه می کنند، نوید پیشرفت شهری زیبا، آرام و شایسته مردمان بزرگوار شهر طلای سبز را می دهم.

امید است با یاری شهروندان و با تکیه بر استعداد و توانایی فرزندان شهر رفسنجان، راه پیشرفت و توسعه هموار گشته و ایام خوشی در انتظار پایتخت پسته جهان باشد. در پناه حق موفق باشید

لینک اصل خبر در سایت شهرداری رفسنجان

    منبع خبر

    شهرداری رفسنجان

    شهرداری رفسنجان یک شهرداری در شهر رفسنجان می باشد

      نظرات