نیروهای حجمی شهرداری رشت ساماندهی شوند

نیروهای حجمی شهرداری رشت ساماندهی شوند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت:
نیروهای حجمی شهرداری رشت ساماندهی شوند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت: نیروهای حجمی شهرداری رشت ساماندهی شوند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت گفت: نیروهای حجمی شهرداری رشت باید هر چه سریعتر در قالب شرکت سهامی خاص شهرداری ساماندهی شوند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت فاطمه شیرزاد با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و محکوم کردن حادثه تروریستی در اهواز اظهار کرد: این حادثه خواری و رذالت دشمنان انقلاب را بیش از پیش نمایان کرد.
وی با تاکید بر اینکه سربازان شجاع ایران اسلامی پاسخ کوبنده ای به عاملان حادثه تروریستی روز گذشته خواهند داد افزود: کشتار زنان و کودکان نشانه بی شرمی و حقارت دشمنان اسلام و انقلاب است.
شیرزاد به راه اندازی شرکت سهامی خاص به منظور ساماندهی نیروهای حجمی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: این کار باید هر چه سریعتر به سرانجام برسد.
وی افزود: نیروهای حجمی شهرداری رشت دغدغه های فراوانی داشته و یکی از این مهم ترین آنان درباره میزان دریافت حقوق و مزایای قانونیشان است.
شیرزاد به اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ها پیرامون زمین های رها شده توسط مالکین قانونی در شهر اشاره کرد و گفت: در بسیاری از محلات رشت زمین های مخروبه ای وجود دارد که مالکینشان آن را رها کرده و متاسفانه به مکانی برای بروز ناهنجاریهای اجتماعی و تجمع حشرات و حیوانات موذی تبدیل شده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت با تاکید بر ساماندهی زمین های مذکور بیان کرد: این مهم از از خواسته های بحق شهروندان بوده و انتظار داریم شهرداران مناطق با شناسایی این زمینها نسبت به ساماندهی این حوزه ورود کرده و دغدغه شهروندان را نسبت به این مشکل برطرف کنند.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات