درآمدهای نقدی شهرداری را تقریبا به سه برابر رسانده ایم

درآمدهای نقدی شهرداری را تقریبا به سه برابر رسانده ایم

دکتر حسن پورقربان شهردار بندرانزلی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی: درآمدهای نقدی شهرداری را تقریباً به سه برابر رسانده ایم


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرانزلی، چهل و نهمین جلسه شوای شهر انزلی یکشنبه یکم مهرماه در محل شورا با حضور شهردار و اعضای شورای شهر انزلی به صورت علنی برگزار شد.

دکتر حسن پورقربان شهردار بندرانزلی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم و درگذشت پاکبان خدوم شهرداری حین انجام وظیفه حمایت خود از مواضع ریاست شورا در خصوص اتفاقات بازی ملوان اعلام نمود.

وی در ادامه و با اشاره به سپرده شدن مدیریت کل سواحل در آخرین لحظات از سوی فرماندار محترم به شهرداری خاطر نشان کرد: الحمدالله توانستیم مدیریت سواحل را بدون اینکه کوچکترین موردی پیش بیاید انجام دهیم و امیدوارم طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم بتوانیم شرایط استفاده چهارفصل مردم از طرح دریای انزلی را فراهم نماییم.

شهردار بندرانزلی ضمن اشاره به جلسه‌ ویژه خود با مسئولین واحدهای مختلف شهرداری در ارتباط با مباحث در‌آمدی اظهارکرد: علیرغم مشکلات اقتصادی موجود و عدم تخصیص اعتبار از ناحیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور و اعتبارات استانی به شهرداری، توانستیم درآمدهای نقدی شهرداری را تقریباً به سه برابر برسانیم که این اتفاق مهمی است و در مورد درآمدهای غیر نقدی نیز در قالب کارگروهای مختلف در حال پی‌گیری هستیم تا بحث تحقق بودجه تا جایی که در توان است اتفاق بیافتد.

حسن پورقربان در ادامه افزود: در حال پی‌گیری اخذ وام و تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل، تجهیز کارخانه آسفالت و بانک شهر از سازمان شهرداری‌ها هستیم در در جهت تحقق این اهداف تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بندر انزلی

    منبع خبر

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی یک شهرداری در شهر بندرانزلی می باشد

      نظرات