آئین نواختن زنگ بازگشایی مدارس با حضور مسئولین اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان

زنگ بازگشایی مدارس با حضور مسئولین اداره کل  حفاظت محیط زیست گیلان نواخته شد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان آئین نواختن زنگ بازگشایی مدارس با حضور معاونت توسعه مدیریت  و منابع ،رئیس و کارشناسان آموزش و پژوهش محیط زبست ، مسئولین آموزش و پرورش و سازمانهای مردم نهاد در مجتمع آموزشی هوشمتد هدف و مدرسه شهید حمزه رفعتی  رشت در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار شد.
در این مراسم حمید پورعبدی معاونت توسعه مدیریت ضمن نواختن زنگ بازگشایی مدرسه ، آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید را که آغازی برای یادگیری و آموختن است را به دانش آموزان ،دبیران و اولیا تبریک و تهنیت گفت .
در ادامه علی اصغر روشنی کارشناس آموزش محیط زیست ضمن ضرورت آشنایی دانش آموزان با محیط زیست کشور و استان خاطر نشان کرد بایستی تلاش مضاعفی جهت رفع مشکلات محیط زیست استان از جمله مبحث آب ،دفع زباله و پسماند ،کنترل آلودگی هوا ، فرسایش خاک و ... جهت دستیابی به محیط زیست پاک تر و سالم تر داشته باشیم. وی در ادامه گفت : برای نجات طبیعت و محیط زیست به همکاری آموزش و پرورش و دانش آموزان نیاز داریم تا بتوانیم با فعالیت های فوق برنامه روحیه مسئولیت پذیری زیست محیطی و اجتماعی در محیطی سالم و بانشاط را در جامعه بسازیم .
در پایان خانم شمشادی مدیرعامل جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست نیز در سخنان کوتاهی گفت همگی ما باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم محیط زیست را حفاظت کنیم و این امانت را بهتر از قبل به آیندگان بسپاریم .
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات