جمالی نژاد به وزارت کشور می رود

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد ضمن اعلام این خبر گفت: جلسه فوق العاده شورا برای انتخاب سرپرست شهرداری و شهردار آینده احتمالا فردا برگزار خواهد شد.
محسن عباسی هرفته ضمن تشکر از زحمات و مساعی دکتر جمالی نژاد در طول یکسال گذشته و آرزوی موفقیت برای ایشان در سمت جدید اظهار کرد: این امر با هماهنگی شورا و در صورت موافقت با استعفای ایشان در جلسه صحن علنی شنبه نهایی خواهد شد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دکتر جمالی نژاد در پست جدید خود می تواند باعث و بانی خدمات گسترده تر و بیشتر برای کشور باشد اعضای شورا با لحاظ مصالح ملی علیرغم میل باطنی خود  احتمالا با استعفای ایشان موافقت خواهند کرد.
عباسی تصریح کرد: مطمئنا ایشان هر کجا که باشند با توجه به عشق و علاقه و ارادتی که به مردم یزد دارد منشا خدمات برای استان و شهر یزد خواهند بود.
دکتر عباسی هرفته اضافه کرد: دست شورا در انتخاب جانشین دکتر جمالی نژاد خالی نیست و مردم نگران خلا جایگزین ایشان و روند فعالیت ها و اقدامات شهرداری نباشند.
سخنگوی شورای شهر یزد اظهارداشت: به زودی جایگزین ایشان معرفی خواهد شد و بدنه خدوم شهرداری نخواهند گذاشت وقفه ای در فعالیت های عمرانی، فرهنگی وخدماتی شهر رخ دهد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات