بهترین راه برای تعلیم و آموزش حقوق شهرنشینی از دبستان تا دانشگاه است

بهترین راه برای تعلیم و آموزش حقوق شهرنشینی از دبستان تا دانشگاه است

بهترین راه برای تعلیم و آموزش حقوق شهرنشینی از دبستان تا دانشگاه است

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: بهترین راه برای تعلیم و آموزش حقوق شهرنشینی از دبستان تا دانشگاه است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، هادی بختیاری به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ با حضور در دانشگاه فرهنگیان و دیدار با اساتید و دانشجویان این دانشگاه با برشمردن اهمیت و جایگاه دانشگاه فرهنگیان در رشد و بالندگی معلمانی که پرورش دهنده نسل آینده کشورمان هستند، گفت: بهترین راه برای تعلیم و آموزش حقوق شهرنشینی و نحوه رفتار شهروندان در حوزه شهری، آموزش از دبستان تا دانشگاه است.
وی افزود: دانشجویانی که اکنون در حال آماده شدن برای آموزگاری هستند می‌توانند به صورت ریشه‌ای آموزش شهروندی را بیاموزند و در آینده به عنوان تعالیم مبنایی و پایه، این مفاهیم را به نسل‌های بعدی منتقل کنند.
معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد نیز ضمن تبریک سال جدید تحصیلی به دانشجویان و اساتید از آنها خواست بیشتر از یک شهروند بر عملکرد شهرداری نظارت فعال داشته باشند و با گوشزد کردن کمی‌ها و کاستی‌ها، به بهتر شدن و پویایی برنامه‌های مدیریت شهری یاری برسانند.
همچنین بتول گندمی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی مشهد نیز که خود مفتخر به کسوت شریف معلمی است، ضمن اشاره به خاطرات ماندگار آموزگاری گفت: باید سیستم آموزش و پرورش متحول شده و با توجه به نیازهای جدید خانواده، جامعه و کشور، محتوای آموزشی و ساز و کار آن تحول پیدا کند تا نسلی پویاتر، شادتر و با انگیزه تر پرورش دهیم.
گفتنی است همچنین معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری با حضور در دبستان پسرانه بهادرزاده در محله نخریسی مشهد با نوآموزان کلاس اولی نیز دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت و کتاب‌هایی در زمینه ترویج و آموزش شهرنشینی به ایشان هدیه داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات