آمادگی شهرداری مشهد برای حمایت از کودکان و جوانان کم‌توان ذهنی

آمادگی شهرداری مشهد برای حمایت از کودکان و جوانان کم‌توان ذهنی

آمادگی شهرداری مشهد برای حمایت از کودکان و جوانان کم‌توان ذهنی

مشاور شهردار مشهد در امور معلولان از آمادگی شهرداری مشهد برای حمایت از کودکان و جوانان کم‌توان ذهنی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، فرشته تنهایی در بازدید از انجمن حامیان کودکان و جوانان کم توان ذهنی مشهد گفت: شهرداری مشهد آمادگی لازم برای حمایت از این افراد به منظور استفاده برابر از فرصت‌های زندگی خصوصا فرصتهای اشتغال دارد.
وی افزود: تاکنون شهرداری مشهد در غرفه‌های مناسبتی میزبان این انجمن برای معرفی توانمندی‌های حرفه‌ایی این گروه از دختران و پسران کم توان ذهنی بوده است.
مشاور شهردار مشهد در امور معلولان گفت: با حمایت سمن‌ها و مراکز توانبخشی افراد کم‌توان ذهنی می‌توان با توجه به میزان و شدت معلولیت علاوه بر اشتغال بکار و ارتقاء سطح زندگی خانوادگی، تعامل و مشارکت آنان را در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی فراهم ساخت.
تنهایی با بیان اینکه توانمندی‌های حرفه‌ایی این گروه از افراد را نباید نادیده گرفت، ادامه داد: در همین راستا شهرداری مشهد برای سفارش و آماده‌سازی و دوخت پرده و پرچم‌های مناسبتی مورد نیاز شهرداری و دیگر تولیدات کارگاه تولیدی از ظرفیت‌های انجمن حامیان افراد کم توان ذهنی استفاده خواهد کرد.
گفتنی است انجمن حامیان کودکان و جوانان کم توان ذهنی مشهد در راستای توانبخشی اجتماعی و حرفه‌ایی دختران و پسران کم توان ذهنی فعالیت می‌نماید که علاه بر توانبخشی حرفه‌ای، آموزش و اشتغال افراد کم توان ذهنی که از هنرستان افراد کم‌توان ذهنی دیپلم حرفه‌ای دریافت کرده‌اند نیز در این انجمن پیگیری می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات