مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج منصوب شد

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج منصوب شد

شهردار سنندج با صدور حکمی " عطا الله ساعد موچشی" را بعنوان مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد منصوب نمود.
به گزارش ارتباطات وامور بین الملل شهرداری سنندج : مراسم تودیع ومعارفه مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد با حضور اعضاء شورای شهر و جمعی از معاونین ومدیران شهرداری برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج اظهار داشت : بسیاری ازنواحی منفصل شهری در سنندج به دلیل عدم احداث زیر ساخت های لازم دارای مشکلات فروانی هستند.
کمال کاظمی بیان کرد : اینکه واگذاری نواحی منفصل به شهرداری هنوز هم جای بحث دارد اما نیاید از خدمات رسانی مطلوب و رفع مشکلات ساکنان این نواحی کوتاهی صورت گیرد.
وی افزود : ساکنان نواحی منصل شهری خود رغبت و تعامل لازم با شهرداری را در جهت رفع مشکلات در این نواحی را دارند و باید از ظرفیت وپتانسیل خود مردم بهره لازم را برد.
کاظمی عنوان کرد : خوشبختانه شهرداری در این چند سال اخیر با برنامه ریزی لازم توانسته برخی از مشکلات نواحی منفصل را رفع کند که امیدواریم در آینده هم با تلاش و برنامه هدفمند بتوانیم در جهت رفع معضلات و رضایتمندی ساکنان نواحی منفصل هم گامهای اساسی برداریم.
در ادامه این مراسم هم رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، کارآفرینی وگردشگری شورای اسلامی شهر سنندج گفت : حسن آباد دارای هویت وپیشنه تاریخی است .
دکتر ارسطو گویلی افزود : قدمت تاریخی ناحیه منفصل شهری حسن آباد خود یکی از امتیازات مهم برای جذب گردشگر و درآمد برای شهردای است.
وی افزود : احداث زیرساخت های لازم و رفع مشکلات ناحیه منفصل شهری حسن آباد می تواند در آینده به رونق گردشگری در این ناحیه کمک کنند.
در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله اسماعیل نقشبندی که به افتخار بازنشستگی نایل گردید تجلیل و با حکم شهردار سنندج عطاالله ساعد موچشی از کارکنان شهرداری و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی بعنوان مدیر جدید شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد منصوب شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات