جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان آمل با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران


در این جلسه مهندس ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه مردم باید درمورد مسائل جامعه مشارکت داشته باشند گفت: باید از ظرفیت مردمی برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی استفاده کرد و نقش مردم را مشخص تا مشارکت بیشتر و نتیجه مطلوبتری حاصل شود.
وی افزود : با توجه به ظرفیت بالای شهرستان آمل در بخش اقتصاد مقاومتی، مدیران دستگاه های اجرایی در این شهرستان با نگاه توسعه محور و با همکاری و تعامل همه جانبه تلاش نمایند تا در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برنامه های خود را اجرایی نمایند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اقتصاد مبتنی بر دانایی محور که با مصرف حداقل منابع ،بهره وری حداکثری را هدف گذاری مینمایند افزود: ما نباید  برداشت از منابع طبیعی تجدید ناپذیر را بعنوان مبنای اصلی در تحقق جهش  اقتصادی هدف گذاری نماییم .
وی ادامه داد: فنآوری اطلاعات ، تولید علم ، تجاری سازی یافته های علمی میتواند آینده ای درخشان را در اقتصاد پایدار برایمان نوید دهد.
جانشین ستاد مقاومتی استان در شهرستان آمل با اشاره به اینکه این شهرستان نقش مهمی در بخش اقتصاد استان و کشور دارد، افزود: ۴۸درصد از صنعت استان به این شهرستان اختصاص دارد.
ابراهیمی کارنامی در پایان از فرماندار ویژه شهرستان آمل و مدیران شهرستانی که در بحث اقتصاد مقاومتی تلاش نمودند، قدردانی کرد و خواستار برقراری ارتباط و تعامل بیشتر میان دستگاههای استانی و شهرستانی شد.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات