بهره‌برداری از پروژه کمرزرین در نیمه اول سال آینده

بهره‌برداری از پروژه کمرزرین در نیمه اول سال آینده

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: پروژه تجاری و پارکینگ کمرزرین تا نیمه اول سال ۹۸ تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

ایرج مظفر اظهارکرد: پروژه کمرزرین یکی از پروژه‌های بزرگ میدان امام علی(ع) است که به صورت تجاری و پارکینگ در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع و با زیربنای ۳۲ هزار مترمربع در ضلع شمالی میدان جلوخان مسجد جامع در حال احداث است.

وی با بیان اینکه پروژه کمرزرین دارای دو طبقه پارکینگ با ظرفیت ۴۵۰ واحد پارک خودرو است، افزود: در این پروژه دو طبقه تجاری با ۴۵۰ واحد متناسب با کسب و کار مغازه‌های میدان امام علی(ع) به منظور تسهیل در آزادسازی میدان جلوخان پیش‌بینی شده و در حال احداث است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه مرحله سفت کاری پروژه کمرزرین به اتمام رسیده و مراحل نازک‌کاری آن آغاز شده است، تصریح کرد: در پروژه کمرزرین ۶۵ درصد شهرداری و ۳۵ درصد مشارکت‌کننده سهم دارد، شهرداری زمین و پروانه را در اختیار قرار داده و مشارکت‌کننده عملیات ساخت پروژه را انجام می‌دهد.

مظفر با تاکید بر اینکه سیاست جدید شهرداری اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهر است، اظهارکرد: در حال حاضر اجرای ۱۱۵ پروژه در قالب ۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد عمرانی در دستور کار است .

وی افزود: ۳۰ پروژه پیاده‌رو سازی همچنین پروژه‌های احداث سالن‌های ورزشی و فرهنگسراهای سطح مناطق مختلف شهرداری اصفهان در حال اجرا است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد .

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه در پروژه قطار شهری که سالانه ۶۰ درصد بودجه‌های عمرانی شهر را به خود اختصاص می‌دهد، پیشرفت‌های خوبی در خط یک و دو حاصل شده است، خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان به هیچ عنوان تعطیل یا کاهش نیافته و تنها مکان پروژه‌ها تغییر کرده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات