با محوریت شهری پاکیزه آغاز شد/ اجرای طرح پاکسازی محله ای در بیرجند

با محوریت شهری پاکیزه آغاز شد/ اجرای طرح پاکسازی محله ای در بیرجند

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند از اجرای طرح پاکسازی محلات بیرجند با محوریت شهری پاکیزه از نخاله های ساختمانی و سد معبرهای شخصی خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس همایون شاکری روز گذشته در بازدید از روند انجام طرح پاکسازی محله ای در بیرجند اذعان داشت: عملیات پاکسازی محله ای از زباله و نخاله در ۱۵ محله قدیمی و جدید در مناطق دوگانه شهرداری بیرجند انجام می شود.

وی اظهار داشت: در این طرح عملیات تسطیح پیاده روها، جمع آوری نخاله های مازاد، شست و شوی سطل های زباله و رفت و روب کوچه ها و خیابان ها انجام خواهد شد.

وی از روز اول اجرای این طرح در خیابان های ملاصدرا، امیرکبیر، نیلوفر و پونه خبر داد و افزود: این طرح با مشارکت ۱۰۰ نیروی خدماتی و همکاری اداره نقلیه و تعمیرات با دو دستگاه لودر ، یک دستگاه مینی لودر، یک دستگاه تراکتور، دو دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان سطل شوی انجام می شود.

معاون خدمات شهری با اشاره به جمع آوری ۸۰ کامیون نخاله و تسطیح حدود ۵ هکتار از اراضی فوق، اضافه کرد: این طرح با هدف رسیدگی ویژه به وضعیت نظافت سطح شهر، زیباسازی و آراستگی شهر، رفع موانع و نازیبایی های بصری و زیست محیطی در مناطقه دوگانه در حال اجرا است.

شاکری با تاکید بر ضرورت همکاری و مشارکت شهروندان در پاکیزگی شهر ادامه داد: به طور قطع بدون همکاری شهروندان قادر به حفظ نظافت و پاکیزگی شهر نیستیم.

وی یادآور شد: به منظور رسیدگی به محلات و اولویت بخشی به رفع نیازهای اساسی شهروندان، اجرای این طرح در برنامه کاری خدمات شهری قرار گرفت.

لازم به ذکر است در روز دوم اجرای طرح پاکسازی محله ای، این عملیات در خیابان های مهرشهر شامل بلوار همت، بلوار امام حسین (ع) و بلوار امام خمینی (ره) توسط نیروهای خدمات شهری و با همکاری اداره نقلیه و تعمیرات انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات