نجات جان دو کودک ارومیه ای از میان زبانه های سوزان آتش توسط آتش نشانان

نجات جان دو کودک ارومیه ای از میان زبانه های سوزان آتش توسط آتش نشانان

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: نیروهای آتش نشانی موفق شدند ضمن کنترل و اطفا حریق یک منزل مسکونی در خیابان ولیعصر ارومیه، جان دو کودک را نیز نجات دهند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی اظهار کرد: صبح امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در خیابان ولیعصر گروه اطفا حریق سریعا به محل مورد نظر اعزام شد.

وی افزود: پس از مراجعه ماموران آتش نشانی شهرداری ارومیه مشخص شد که یک باب منزل مسکونی در خیابان ولیعصر طعمه حریق شده و شعله های آتش به علت شدت آتش سوزی در حال سرایت به تمامی قسمت های منزل است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن، متوجه حضور و گیر افتادن دو کودک در منزل شدند و جان این دو را با فداکاری از میان زبانه های سوزان شعله های آتش نجات دادند.

شاد ادامه داد: با رسیدن تیم دوم نیروهای آتش نشانی در لحظه اول با قطع برق وگاز منزل مربوطه توانستند در مدت زمان بسیار کوتاهی آتش را مهار کرده و از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان  و ساختمانهای مجاور جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از ایمن سازی محل و اتمام کار نیروهای آتش نشانی و اطمینان از خاموشی کامل آتش عملیات مذکور پایان یافت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات