نوروزی: رضایت مردم را جلب می‌کنیم

نوروزی: رضایت مردم را جلب می‌کنیم

شهردار اصفهان گفت: رضایت مردم با خدمت‌رسانی صادقانه و کوتاه کردن دیوار بی‌اعتمادی جلب می‌شود و شهرداری اصفهان برای جلب رضایت مردمی تمام تلاش خود را به کار بسته است.

قدرت الله نوروزی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه کمرزرین اظهارکرد: پروژه کمرزرین با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی در دستور کار است، در این جلسه قرار شد موانع اجرای پروژه، توسط بخش خصوصی برداشته و از هفته آینده نیز در بخش‌هایی که موانعی وجود ندارد، کار با سرعت و دقت آغاز شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در جلسه امروز مقرر شد اقدامات مربوط به نماکاری و تغییرات داخل ساختمان پروژه کمرزرین انجام شود، گفت: با توجه به اینکه شرایط اقتصادی، کار را برای ادامه با مشکل مواجه کرده، قرار شد راهکاری برای تامین مالی کل مجموعه کمرزرین پیدا کنیم، البته بررسی راهکار بر عهده حوزه معاونت مالی اقتصادی و متولی آن نیز شهرداری منطقه سه تعیین شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: در رابطه با برخی از پروژه‌هایی که تقریباً تکمیل شده، اما به دلیل افزایش قیمت‌ها بخش‌هایی از تاسیسات برقی و مکانیکی آن کامل نیست، قرار شد راهکاری در نظر گرفته شود تا با وضعیت موجود به بهره‌بردار واگذار شود.

نوروزی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط به وجود آمده و تلاطم‌های اقتصادی، نگرانی کسبه و سرمایه‌گذار بخش خصوصی به دلیل روند صعودی افزایش قیمت‌ها سرانجام پروژه کمرزرین چه خواهد شد؟، گفت: این پروژه ۱۵ سال است که در دستور کار شهرداری اصفهان قرار دارد و از ابتدا نیز متاسفانه نارضایتی مردم وجود داشته است؛ اگر چالش‌های پروژه کمرزرین را به سه بخش دسته‌بندی کنیم، یک بخش آن تحریم‌های مردمی است که ما در تلاش هستیم با جلب رضایت مردم این تحریم را بشکنیم، بخش دوم به دلیل مسائل مالی به ویژه نوسانات نرخ ارز است که شهرداری را با مشکلات زیادی مواجه کرده، اما مقرر شده با تامین منابع مشکلات مالی را نیز مرتفع کنیم و بخش سوم که از اراده شهرداری خارج است، مسایل حقوقی و قضایی بوده که آنها را نیز می‌توان با تعامل رفع کرد.

وی افزود: اگر موانع ذکر شده برطرف شود، یقیناً این پروژه می‌تواند برای مالکان و صاحبان کسب و کار درآمدزا باشد، اما باید تلاش بیشتری انجام و موانع موجود برداشته شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات