مشارکت حداکثری راهکار اصلی مطالبه گری است

مشارکت حداکثری راهکار اصلی مطالبه گری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران؛ مهندس پرویز فیروز در این باره گفت: این انتخابات بزرگترین انتخابات صنفی کشور است که می بایست به دور از هر گونه سیاسی کاری و با مشارکت حداکثری مهندسان برگزار گردد و بی شک در سرنوشت سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان رکنی از ارکان ساخت و ساز شهری بسیار موثر خواهد بود .

وی گفت: اگر سیما و منظر شهری تهران در حال حاضر برای مسئولان، مردم و مهندسان مطلوب نیست و رضایت از ساخت و ساز وجود ندارد آیا وظیفه مهندسان نیست که نسبت به انتخابات با حساسیت بیشتری تصمیم گیری کرده و شرکت کنند؟

مهندس فیروز گفت: رشد و توسعه در کشورهای پیشرفته وابسته به انتخابات صنفی است و اصناف از مهم ترین ارکان جامعه مدنی محسوب می شوند، در نتیجه برای اصلاح تخلفات و تعالی سازمانی باید به سمت مشارکت بیشتر برویم تا پی گیری هر گونه مطالبه و مساله ای در جامعه مهندسی  تنها از طریق اعضاء صورت بگیرد.

مدیر مسکن و ساختمان استان تهران گفت: توسعه یافتگی آرزو و آمال نیست، توسعه یافتگی در سایه تلاش، کار، هوشیاری و مسئولیت پذیری محقق می شود، زمانی که مهندسان به مسائل فردی و جمعی بی تفاوت نباشند، شایسته سالاری محقق شده و تغییرات بزرگ با هدف تامین منافع شهروندان به نتیجه می رسد.

وی تصریح کرد:  به دور از نکات مثبت و منفی  , هواداری بد نیست، امّا عدم هوشیاری و بی تفاوتی منجربه اتفاقات خوبی در شاکله مهندسی تهران نخواهد شد.

این عضو دستگاه نظارت بر انتخابات هشتم در پایان یاد آور شد : مطالبه گری و ارتباط با هیات مدیره های  سازمان نظام مهندسی می بایست از مهم ترین برنامه های مهندسان باشد، اگر به جای رای دادن به لیست هواداری به برنامه محوری کاندیداها رای داده شود و سطح ارتباط با منتخبین، مطالبه گری مهندسان باشد بالتبع منتخبان اقلیت وارد سازمان نظام مهندسی به عنوان  ماوا و خانه مهندسان نخواهند شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات