کلیپ استقبال نجف آباد از شهید محسن حججی نجف آبادی

کلیپ استقبال نجف آباد از شهید محسن حججی نجف آبادی

شهید محسن حججی متولد ۲۱ تیرماه ۱۳۷۰ در شهرستان نجف‌آباد است که سال ۱۳۸۵ وارد فعالیت‌های فرهنگی شد و در سال ۱۳۹۱ ازدواج کرد، ثمر ازدواج وی پسری به نام علی است . روز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ به اسارت دشمن درآمد و در روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

محسن حججی، نماینده شهدایی که سر از تنشان جدا شد اما نگذاشتند حتی لحظه ای به حرم حضرت زینب (ع) هتک حرمت شود و به گروه های تروریستی اجازه تعدی به حریم ولایت را ندادند.

محسن حججی نماینده شهدای بی سر و حجت خدا بر روی زمین شد، جملات شیرین و دلنشینی که رهبر معظم انقلاب در وصف این شهید و جریان اسارت و شهادتش بیان کردند و این بیانات مرهمی شد بر دل داغ دیده پدر و مادر و همسر شهید حججی که حالا دیگر محسن را تنها پسر خود نمی دانند بلکه او را پسر پرافتخار ایران و انقلاب می دانند.

زمانی که زمزمه های ورود پیکر بی سر این شهید والامقام در کشور پیچید همه شهر مملو از عطر استقبال بود، مردم در تکاپوی آمادسازی شهر برای استقبالی پرشور بودند و این حضور برای قدردانی از خون شهید از همان لحظه ورود پیکر مطهرش به فرودگاه رقم خورد.

تهران، اصفهان، نجف آباد و همه ایران یک صدا و یک دل محسن حججی را زیبا و پرشکوه به خانه ابدی بدرقه کردند و با یاد داشتند که این جوان انقلاب از همه متعلقات دل کَند تا نوکری اهل بیت علیهم السلام را بدست آورد.

پس از حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهید محسن حججی  و خاکسپاری در تاریخ ششم مهرماه ۱۳۹۶  و در زادگاهش نجف آباد ، کلیپی از تشییع پرشکوه این شهید منتشر شد که در ادامه آن را خواهید دید.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری نجف آباد

    منبع خبر

    شهرداری نجف آباد

    شهرداری نجف آباد

    شهرداری نجف آباد یک شهرداری در شهر نجف آباد می باشد

      نظرات