حضور پرشور مهندسان در انتخابات هشتمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی استان برای انتخاب اصلح ترین افراد

حضور پرشور مهندسان در انتخابات هشتمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی استان برای انتخاب اصلح ترین افراد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، دکتر محمدرضا اخوان عبداللهیان در جلسه نشست مشترک هیئت اجرایی برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با بیان اینکه این انتخابات روز یکشنبه هشتم مهرماه سالجاری در نمایشگاه بین المللی مشهد و ۱۱ شهرستان استان در ادارات راه و شهرسازی برگزار می شود، افزود: باید تلاش کنیم انتخابات در شان و منزلت مهندسین و با رعایت اقتدار و بی طرفی به صورت سالم و بی نقص برگزار گردد.

رئیس دستگاه نظارت بر برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تصریح کرد: هرچه فضای برگزاری انتخابات با شور و نشاط باشد، مسلماً میزان مشارکت مهندسین و حضور در پای صندوق های رای افزایش خواهد یافت.

دکتر اخوان عبداللهیان ادامه داد: از این رو باید دست اندرکاران برگزاری و هیئت اجرایی انتخابات، فضای با نشاط را در جامعه مهندسین فراهم آورند.

وی با اشاره به اینکه در مدت سه ماه گذشته هیئت اجرایی انتخابات فعالیت های گسترده ای را در جهت هرچه بهتر برگزار کردن انتخابات به انجام رسانده اند، افزود: این هیئت از زمان ثبت نام کاندیداها تا پایان و اعلام اعضای جدید هیئت مدیره مسئولیت خطیری بر عهده دارند و امیدواریم بتوانیم این مسوولیت خطیر را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه ۱۰۵ نفر از مهندسین پایه یکم عضو این سازمان در ۷ رشته ساختمانی تقاضای کاندیداتوری این دوره از انتخابات هیات مدیره را داشتند و از این بین ۹۳ نفر تایید صلاحیت نهایی شده اند، افزود: حضور و مشارکت هرچه بیشتر اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در پای صندوق های رای مسلماً در انتخاب اعضای هیات مدیره اصلح و تصمیم سازی های مهم آینده برای پیشرفت و آبادانی استان موثر خواهد بود.

وی پایان مهلت تبلیغات کاندیداها در مطبوعات را ششم مهرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: از طریق هیئت اجرایی به رسانه ها و مطبوعات به روزنامه ها و هفته نامه ها اطلاع رسانی شده تا از چاپ آگهی تبلیغاتی در روزهای شنبه و یکشنبه هفتم و هشتم مهرماه خودداری نمایند که آخرین روز تبلیغات کاندیداها ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات خواهد بود.

شایان ذکر است؛ هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان روز یکشنبه هشتم مهرماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی مشهد و ۱۱ شهر استان برگزار می شود و در این انتخابات۹۳ نفر در ۷ رشته ساختمانی کاندید شده اند.

گفتنی است سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در حال حاضر بیش از ۳۷ هزار عضو در ۷ رشته ساختمانی دارد ، که بعد از تهران بیشترین عضو را در سطح استانها داراست .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات