نسخه جدید نرم‌افزار موبایلی استعلام ایمنی اصناف راه‌اندازی شد

نسخه جدید نرم‌افزار موبایلی استعلام ایمنی اصناف راه‌اندازی شد

نسخه جدید نرم‌افزار موبایلی استعلام ایمنی اصناف راه‌اندازی شد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از راه‌اندازی نسخه جدید نرم‌افزار موبایلی کارتابل تخصصی استعلام ایمنی اصناف در سامانه جامع آتش‌نشانی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدجواد رجاییان درباره اهداف راه‌اندازی نسخه جدید این نرم‌افزار موبایلی گفت: رضایت همکاران سازمان آتش‌نشانی برای پاسخگویی سریع به درخواست‌های شهروندان و کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی، جزء مهم‌ترین اهداف توسعه نرم‌افزار موبایلی کارتابل تخصصی استعلام ایمنی اصناف در سامانه جامع آتش‌نشانی بوده است.
وی با اشاره به اینکه بیشترین درصد مراجعات مردم به حوزه شهرسازی با موضوع دریافت استعلام است، درخواست تاییدیه ایمنی اصناف توسط شهروندان را یکی از انواع استعلام‌های الکترونیک مطرح کرد و اظهار داشت: شهروندان برای دریافت تاییدیه ایمنی صنف، پس از ارائه معرفی‌نامه اتحادیه صنف مربوطه به دبیرخانه شهرداری مرکز و یا دفاتر پیشخوان مستقر در مناطق مراجعه می‌کنند.
رجاییان اضافه کرد: به عبارتی دیگر شروع فرآیند با مراجعه شهروند به این دو مکان است که درخواست وی ثبت می‌شود و سپس کد رهگیری دریافت می‌کند. در مرحله بعد، درخواست مربوطه به صورت الکترونیک به سازمان آتش‌نشانی و در نهایت به کارشناس بازدید ارجاع می‌شود تا مراحل اخذ تاییدیه شامل بازدید کارشناسی از واحد صفنی و ارائه گزارش مربوط به تاییدیه صنف انجام شود. در پایان هم پس از طی مراحل بازدید، به شهروند تایید صنف اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد همچنین تصریح کرد: انجام کلیه فرآیند تاییدیه ایمنی صنوف توسط کارشناسان بازدید آتش‌نشانی به صورت لحظه‌ای و همگام با بازدید از محل ازطریق نرم‌افزار نصب شده بر روی گوشی موبایل و دسترسی به کارتابل تخصصی استعلام ایمنی انجام می‌شود که این مهم باعث سرعت در پاسخگویی به درخواست‌های ارسالی شهروندان، کاهش هزینه و افزایش رضایتمندی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات