تمهیدات گرامیداشت ۷ مهر روز ملی ایمنی و آتش نشانی

تمهیدات گرامیداشت ۷ مهر روز ملی ایمنی و آتش نشانی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تمهیدات ۷ مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی را تشریح کرد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، آتش پاد علی تراب پور اظهار کرد: هفتم مهر ماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی، یادآور حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی در عرصه دفاع مقدس است و در چنین روزی دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد، آتش نشانان منطقه و شهر های اطراف برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند و در حین عملیات خاموش کردن آتش مجددا هواپیماهای دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه می کنند که منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش نشانان می شود.
وی بیان کرد: آتش نشانان کشور هر ساله این روز را گرامی می دارند و سازمان آتش نشانی اهواز همچون سالهای گذشته برنامه هایی برای گرامیداشت هفت مهر به اجرا می گذارد.
آتش پاد تراب پور افزود: صبح روز جمعه آتش نشانان به منظور غبار روبی مزار شهدا و تجدید عهد در گلزار شهدا حاضر می شوند و در مراسم نمازجمعه شرکت خواهند کرد.
وی همچنین به برپائی غرفه ایمنی و ایستگاه صلواتی درخیابان سلمان فارسی و مقابل مصلی نماز جمعه به مدت ۳ روز از تاریخ پنجم مهر ماه اشاره و بیان کرد: رژه خودروئی ماشین آلات و تجهیزات تخصصی ، نواختن زنگ ایمنی در ایستگاهها، اعلام پیام رادیوئی ریاست سازمان به مناسبت فرا رسیدن ۷ مهر همچنین دیدار با خانواده آتش نشانان فوت شده در سالهای اخیر و دیدار و تجلیل از آتش نشانان بازنشسته در سالن جلسات سازمان از دیگر برنامه های سازمان است.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهارکرد: سازمان آتش نشانی به منظور گرامیداشت ۷ مهر در سطح شهر اقدام به نصب بنر با مضامین ایمنی کرده و همچنین پیامک هایی حاوی توصیه های آموزشی برای شهروندان عزیز ارسال خواهد شد.



لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات