با عوامل تولید بنر مذموم شدیداً برخورد شود

با عوامل تولید بنر مذموم شدیداً برخورد شود


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، در بخشی از این نامه خطاب به گشتاسبی راد آمده است: دفاع مقدس، دفتر راهنما و سرمشق از خودگذشتگی، ایثار و شهادت مردان و زنانی است که با خون خود نگاهبان دین، انقلاب و سرزمین ایران اسلامی بوده اند و پاسداری از این دفتر و فرهنگ  ایثار و شهادت به عهده تمامی میراث داران انقلاب است.
شهردار شیراز ضمن اشاره بر این موضوع که قصور رخ داده در نصب بنر مذموم در بسته های فرهنگی هفته دفاع  مقدس، نابخشودنی است، تاکید کرد: مسوولان  سازمان فرهنگی، حراست و اجرایی باید عاملان این اشتباه را شناسایی نمایند و با کشف علت موضوع با مسببان اتفاق برخورد جدی انجام دهند.
مهندس اسکندرپور خاطرنشان کرد : شایسته است در شرایط حساس و خطیر کشورکه نیازمند آرامش،همبستگی و اتحاد هر چه بیشتر آحاد مردم و جناح های مختلف سیاسی می باشیم، دست در دست هم و در کنار یکدیگر از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و مراقب شیطنت های خناسان در سطوح مختلف باشیم.
شهردار شیراز در پایان ضمن عذر خواهی از مردم متدین و شریف شیراز تاکید کرد: لازم است سازمان فرهنگی، اجتماعی  و ورزشی شهرداری نیز ضمن عذرخواهی از مردم فهیم ، خانواده معزز شهدا ،ایثارگران و همرزمانمان در دفاع  مقدس، به ریشه های مشکوک این موضوع  سریعا رسیدگی و گزارش آن را به مردم شیراز اعلام نماید.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات