افزایش ۱۱ درصدی جابجایی مسافران از پایانه‌های...

افزایش ۱۱ درصدی جابجایی مسافران از پایانه‌های...

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین؛ محمدحسینی افزود: یک میلیون و ۲۸هزار و ۱۰۶مسافر از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در ۶ماه اول سال جاری جابجا شدند .

وی با بیان اینکه در این مدت ۷۲هزار و ۶۴ سفر از پایانه مسافربری شهرداری قزوین صورت گرفته است، افزود: در این مدت ۸هزار و ۴۵۳ سفر از طریق اتوبوس و ۵۷ هزار و ۹۰۳ سفر از طریق مینی بوس و سواری کرایه‌های برون شهری مجاز صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه‌های مسافری از جمله اتاق مادر و کودک،سرویس بهداشتی، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌های تجاری که محصولات و کالاهای موردنیاز مسافران را در پایانه‌ها ارائه می‌کنند، گفت: مسافران با استفاده از این امکانات، در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبودی، می‌توانند با مراجعه به مدیریت داخلی ترمینال شکایت خود را ارائه دهند و همچنین با شماره تلفن ۳۳۵۵۱۲۲۵ با مسئولان پایانه‌ها مشکلات خود را در میان بگذارند .

این مسوول گفت: همه تلاش کسانی که در پایانه‌ها انجام وظیفه می‌کنند این بود که شرایط مناسبی را برای شهروندان مسافر فراهم کنند تا هیچ نگرانی برای سفر در ایام نوروز نداشته باشند .

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات