تمبر «کوچه‌میزین افتخاری» رونمایی شد

تمبر «کوچه‌میزین افتخاری» رونمایی شد

به گزارش شهریارنیوز، تمبر یادبود «کوچه‌میزین افتخاری» به یاد و گرامیداشت جوانان رشید محلات و کوچه های تبریز که در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند توسط شهردار تبریز رونمایی شد.

در راستای اجرای طرح «کوچه‌میزین افتخاری» و نصب یادمان شهدای محلات و کوچه های تبریز در تمامی مناطق شهرداری تمبر یادبود شهدای تبریز نیز رونمایی شد.

مهندس ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز گفت: متاسفانه در گاهی موارد، رشادت ها و شجاعت های جوانان دوران هشت سال دفاع مقدس که امروز امنیت و آسایش کشور را مدیون آنان هستیم، فراموش می شود، در حالی که اکنون چهار سوی کشورمان در ناامنی به سرمی برند اما ما در سایه رشادت های آنان در امنیت کامل زندگی به سر می کنیم .

وی افزود: در کشورهای مختلف جهت یادآوری رشادت های سربازان خود در جنگ های مختلف، طرح های بسیاری اجرا می کنند که ما نیز در راستای احترام و تکریم مقام شامخ شهدا، یادمان فاخر شهدا را برای نخستین بار در کشور احداث می کنیم .

شهین باهر گفت: در راستای اجرایی کردن، فرمایشات مقام معظم این طرح برای نخستین بار در کشور اجرا و عکس، مشخصات و قسمتی از وصیت نامه شهدای هشت سال دفاع مقدس ثبت شد.

براساس این گزارش، شهرداری تبریز با همکاری سپاه عاشورا و بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، با اجرای طرح "کوچه میزین افتخاری" هزار و ۲۰۰ کوچه مزین به نام شهدا را با نصب تابلوهای جدید متحدالشکل ساماندهی می کند .

این طرح از سوی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر تبریز به عنوان دبیر شورای نامگذاری اماکن و معابر با مشارکت امور ایثارگران شهرداری تبریز به اجرا در می آید.

مراسم ویژه و رونمایی از تمبر و تابلوهای "کوچه میزین افتخاری" شامگاه روز پنجشنبه ساعت در مسجد جناب حر شهید جدیری برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم، ضمن رونمایی از طرح «کوچه‌میزین افتخاری»، تفاهم نامه اجرایی این طرح با حضور شهردار تبریز، جانشین سپاه عاشورا و مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی به امضا رسید .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات