برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گیلان به پایان رسید.

برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گیلان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان ، مهندس رضا علی نیا مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گیلان و عضو هیئت نظارت بر هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان گفت: هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان گیلان با ۱۴ شعبه اخذ رای در سطح استان به صورت کاملا الکترونیکی برگزار شد.
علی نیا ضمن اعلام رضایت از نحوه برگزاری انتخابات اظهار داشت : این انتخابات بر اساس قانون نظام مهندسی هر سه سال یکبار برای تعیین اعضای هیات مدیره و امسال برای نخستین بار بصورت کاملا الکترونیکی برگزار شد.
وی ادامه داد : در این انتخابات حدود ۲۱ هزار نفر از اعضای نظام مهندسی ساختمان استان واجد شرایط رای دادن بودند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این دوره ۳۸ نفر برای عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان داوطلب شده اند ، افزود: در پایان انتخابات و پس از مشارکت اعضاء ، ۱۵ نفر اعضای اصلی هئیت مدیره و ۷ نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
وی با تاکید بر تامین امکانات لازم و رعایت بی طرفی در برگزاری انتخابات ،گفت: هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان در ۷ گروه عمران، معماری، تاسیسات برقی، مکانیک، نقشه برداری و شهرسازی ، و ترافیک برگزار شد.
گفتنی است کاندیدا و مهندسین می توانند جهت اطلاع بیشتر از نتایج کامل انتخابات مذکور به سایت نظام مهندسی ساختمان استان گیلان به نشانی (http://www.guilan-nezam.ir) و سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان به نشانی( https://gilan.mrud.ir/ )مراجعه کنند

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات