بازدید شهروندان از غرفه ایمنی وآتش نشانی

بازدید شهروندان از غرفه ایمنی وآتش نشانی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از برپابی ۲ غرفه ایمنی و آتش نشانی درخیابان سلمان فارسی و بلوار آیت اله بهبهانی جنب مصلی نماز جمعه اهواز، همچنین استقبال شهروندان از این غرفه ها خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، رئیس سازمان آتش نشانی اهواز اظهار کرد: به مدت سه روز از پنجم الی هفتم مهرماه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به مناسبت هفت مهر روز ملی ایمنی و آتش نشانی اقدام به برپایی ۲ غرفه ایمنی و آتش نشانی با مضمون من یک آتش نشانم در خیابان سلمان فارسی و بلوار آیت اله بهبهانی جنب مصلی نماز جمعه اهواز کرد.
آتش پاد علی تراب پور بیان کرد: غرفه های ایمنی و آتش نشانی به منظور اشاعه فرهنگ ایمنی و مشارکت مردم در ایمنی شهر و ارتقای سطح آگاهی افراد برای چگونگی برخورد با حوادث برپا شد.
وی بیان کرد: در این غرفه ها اقدام به توزیع انواع بروشورهای ایمنی و آتش نشانی برای اقشار مختلف مردم شد که مورد استقبال مردم به خصوص نوجوانان قرار گرفت.
آتش پاد تراب پور در ادامه افزود: همچنین آتش نشانان در این غرفه ها نکات ایمنی ، چگونگی برخورد با حریق و پیشگیری از حریق را برای شهروندان توضیح دادند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اعلام کرد: سازمان آتش نشانی همه تلاش خود را برای داشتن شهری ایمن خواهد داشت و شهروندان عزیز در صورت مواجه با حوادث ضمن حفظ خونسردی با سامانه ۱۲۵ سازمان تماس گیرند.




لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات