پیام شهردار رفسنجان به مناسبت روز جهانی گردشگری

پیام شهردار رفسنجان به مناسبت روز جهانی گردشگری

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، متن پیام بدین شرح است:

با یاری خداوند متعال شهرداری رفسنجان در دوره جدید مدیریت شهری با تمرکز بر گسترش فعالیت های انسان محور و افزایش امکانات شهرنشینی اقدام به حفظ و ماندگاری شهروندان نموده است.

بالا بردن سطح امکانات تفریحی و رفاهی، حذف زوائد بصری، گسترش و تلفیق جلوه هایی از فرهنگ و هنر بر پیکره شهر و ارتقاء کیفیت منظر شهری که در قالب فعالیت ها و اقدامات عمرانی، فضای سبز، خدمات شهری و ... خلاصه می شود، از اهم اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان در دوره جدید می باشد.

شهر رفسنجان با دارا بودن غنی ترین معادن مس و عالی ترین نمره در تمدنی به قدمت ۷ هزار سال، با بیش از صدها اثر تاریخی و دهها جاذبه طبیعی جزو مهم ترین شهرهای استان کرمان است که لزوم حفظ و معرفی سرمایه های ارزشمند باقی مانده از اجداد و نیاکان این خطه در رویکرد مدیریت شهری جدید در نظر گرفته شده است؛ به طوری که مدیران شهری همواره در کنار اقدامات و برنامه های اجرایی، احیاء این مراکز ارزشمند را جزو وظیفه ذاتی خود دانسته و به آن اهتمام ورزیده اند.

بی شک شناخت ظرفیت های گردشگری و جاذبه های منحصربفرد شهر رفسنجان که همواره عنوان «شهر طلای سبز» را با خود به یدک کشیده است، می تواند پایه و اساس برنامه ریزی شهری را رقم بزند و در جذب سرمایه های عظیم اقتصادی موثر باشد.

خوشبختانه در دوران جدید خدمتگزاری زمینه ای مساعد برای ایجاد شهری پایدار و زیبا فراهم گشته تا ضمن برندسازی شهر رفسنجان، موجبات جلب رضایت شهروندان ایجاد و در جهت آبادانی این سرزمین غنی از معادن و منابع تاریخی و فرهنگی تلاش شود.

ضمن گرامیداشت روز جهانی گردشگری و آغاز هفته گردشگری، امید دارم با یاری خداوند باری تعالی شهر رفسنجان را در خور نام و فرهنگ دیرینه اش به همگان بشناسانیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری رفسنجان

    منبع خبر

    شهرداری رفسنجان

    شهرداری رفسنجان یک شهرداری در شهر رفسنجان می باشد

      نظرات