پیام تبریک مهندس تاجران شهردار کلانشهر اراک، به مناسبت۷ مهر ماه روز مل...

پیام تبریک مهندس تاجران شهردار کلانشهر اراک، به مناسبت۷ مهر ماه روز مل...

روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی بهانه‌ای است برای تجلیل از انسان‌هایی که در نبرد با شعله‌های خانمان‌سوز آتش و در کوران حوادث، همواره به شوق خدمت خالصانه به همنوعان خویش در خط مقدم امداد و نجات قرار دارند.

مهندس تاجران شهردار کلانشهر اراک با صدور پیامی؛ از خدمات شایسته آتش‌نشانان استان مرکزی به ویژه نیروهای همیشه در صحنه ۱۲۵ اراک، در انجام ماموریت‌های محوله به ویژه مهار آتش‌سوزی‌ها و پیش‌گیری از تبدیل اینگونه حوادث به بحران، قدردانی نمود و همچنین یاد و خاطره شهیدان آتش‌نشان را نیز گرامیداشت.

در بخشی از پیام وی آمده است: روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی بهانه‌ای است برای تجلیل از انسان‌هایی که در نبرد با شعله‌های خانمان‌سوز آتش و در کوران حوادث، همواره به شوق خدمت خالصانه به همنوعان خویش در خط مقدم امداد و نجات قرار دارند.

اینجانب فرا رسیدن ۷ مهرماه روز آتش‌نشانان را به تمام کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک تبریک عرض می‌نمایم و ضمن سپاس و تشکر از خدمات و زحمات این عزیزان؛ امیدوارم که همواره پیروز، سلامت و پرسعادت باشند.

لازم به ذکر است که به مناسبت گرامیداشت ۷ مهر ماه روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی، همایش استانی آتش‌نشانان به همت شهرداری و سازمان آتش‌نشانی اراک و با حضور مسوولین استانی، مهندس تاجران شهردار کلانشهر اراک، جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در فرهنگسرای شهر واقع در کوی صنعتی اراک برگزار می‌گردد.


:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات