آموزش پیشگیری از حوادث در جامعه ضروری است

آموزش پیشگیری از حوادث در جامعه ضروری است

به گزارش شهریار، غلامحسین مسعودی ریحان ظهر امروز در آیین بهره برداری از سالن های چندمنظوره "حوزه مدیریت و آموزش شهروندی در حوادث غیرمترقبه" سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، گفت: آتش نشانان با ایثار و انساندوستی مهر بالاتر از مادر برای نجات جان انسان ها از خویش می گذرند.

وی خطاب به آتش نشانان از جان گذشته آتش نشانی تبریز، گفت: شما انسان های فرشته خو روح بزرگی دارید که با انتخاب این شغل حاضر شدید از جان خود برای نجات دیگران بگذرید.

مسعودی ریحان، در ادامه با اشاره به ارائه لایحه ۲۰ میلیارد تومانی احداث سالن های چند منظوره آتش نشانی، توسط شهردار کلانشهر تبریز، افزود: با آگاهی و همت اعضای شورای شهر بر اهمیت این موضوع احداث سالن های چندمنظوره "حوزه مدیریت و آموزش شهروندی در حوادث غیرمترقبه" سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در دستور کار قرار گرفته و اجرا شد.

وی همچنین، با تاکید بر اهمیت آموزش پیشگیری از بروز حوادث ایمنی، گفت: متاسفانه در اغلب ساختمان های مسکونی و مجموعه های اداری کپسول آتش نشانی وجود دارد اما بیشتر مردم نحوه استفاده از آن را بلد نیستند.

مسعودی ریحان، خاطرنشان کرد: قطعا پیشگیری بهتر، موثرتر و هم هزینه تر از درمان است، آموزش و فرهنگسازی شهروندان برای پیشگیری از حوادث اهمیت بالایی در توسعه اجتماعی، اقتصادی و سلامت شهر خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات