پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

حمید عشقی شهردار شاهین شهر و علی فتحی رئیس شورای اسلامی شهر در پیام مشترکی روز آتش نشانی و ایمنی را به جان برکفان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر تبریک گفتند.
هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی ، روز قدردانی از تلاش ها و خدمات شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و نیز یادآور زحمات بسیار سنگین و خدمات سخت و نفس‌گیر آنانی است که در راه نجات جان انسان ها از خود گذشتگی می کنند.
آتش نشانان غیور با هدف نجات جان و مال انسان ها در حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می کوشند تا امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورند.
روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت مردانی از جنس ایثار ، شهامت و شجاعت است که آتش عشق به انسان ها در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان حوادث را در زندگی همشهریان فرونشانند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و همچنین قدردانی و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش کشور به ویژه آتش نشانان شاهین شهر ، این روز را صمیمانه به این عزیزان تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق و سلامتی را برای کلیه آتش نشانان فداکار کشور و شهر از خداوند متعال خواستاریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات