بهره برداری از بوستان آیت الله بهجت مهرشهر با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومانی

بهره برداری از بوستان آیت الله بهجت مهرشهر با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومانی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ بهره برداری از بوستان آیت الله بهجت مهرشهر با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و هم چنین با حضور شهروندان در پنج شنبه شب گذشته انجام شد .

شهردار بیرجنددر این مراسم با بیان اینکه بوستان آیت الله بهجت با هدف خدمت به شهروندان به ویژه مردم مناطق کمتر برخوردار در محدوده مهرشهر بیرجند افتتاح شده گفت: این بوستان به درخواست شورای اسلامی شهر بیرجند برای ایجاد عدالت اجتماعی در همه نقاط شهر و تعریف فضای سبز برای مناطق کمتر برخوردار همزمان با هفته شوراهای اسلامی در اردیبهشت ماه امسال کلنگ زنی شده است .

مهندس محمد علی جاوید با بیان اینکه این بوستان در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع و با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان ساخته شده، افزود: عملیات اجرایی پروژه کانال متروکه وسط محدوده مهرشهر با ۱۰ هکتار مساحت هم بزودی آغاز می شود .

وی با اشاره به اینکه تهیه طرح این پروژه انجام شده و تا ۲ ماه آینده عملیات اجرایی آن شروع می شود افزود: انجام عملیات آبرسانی به محدوده مهرشهر نیز آغاز و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری برای این پروژه تعریف شده است .

ایجاد میدان بزرگ اجتماعات شهری در دستور کار شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند هم در این مراسم با اشاره به اصل یکصدم قانون اساسی و قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شوراها را دارای وظایف متعددی برشمرد و گفت : در این اصل از پیشبرد سریع برنامه های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و غیره صحبت شده است .

ابراهیم تقی زاده افزود : انتقال خط آب از منطقه جنوب شهر به منطقه شمال شهر طراحی و بخشی از آن اجرا گردیده است .

وی با اشاره به اینکه مجتمع بزرگ فرهنگی صیاد شیرازی بیرجند نیز در حال کار است و به بهره برداری خواهد رسید افزود: طرح ایجاد میدان بزرگ اجتماعات شهری نیز در دستور کار شهرداری است .

شایان ذکر است پایان بخش این مراسم برگزاری دعای کمیل و مداحی ذاکران اهل بیت علیهم السلام بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات