تقسیم منطقه ۹ بر اساس طرح تفصیلی جدید از اولویت‌های شهردار جدید این  ...

تقسیم منطقه ۹ بر اساس طرح تفصیلی جدید از اولویت‌های شهردار جدید این ...

تقسیم منطقه ۹ بر اساس طرح تفصیلی جدید از اولویت‌های شهردار جدید این منطقه باشد / لزوم اجرای همه طرح‌های شهری بعد از تصویب در دفتر طرح‌ها و مطالعات فنی و شهری

شهردار مشهد مقدس گفت: یکی از اولویت‌های اصلی مدیر جدید منطقه ۹، پیگیری و انجام تقسیم منطقه نه به دو منطقه جدید شهری بر اساس طرح تفصیلی جدید است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، تقی‌زاده خامسی در مراسم تودیع و معارفه مدیر منطقه ۹ شهرداری اظهار داشت: دفتری در شهرداری به نام دفتر مطالعات داریم که تا کنون وضعیت مطلوبی نداشت زیرا تمام طرح‌های شهرسازی و معماری شهرداری و همچنین طرح تفصیلی که در حال تهیه است باید تحت نفوذ این دفتر باشد که در حال حاضر چنین نیست.
وی با اشاره به اینکه کارها در این دفتر تا کنون کمی کند پیش می‌رفت، ادامه داد: بنده دو ماه بر روی این موضوع فکر می‌کردم تا اینکه مقرر شد این تودیع و معارفه صورت گیرد. دفتر مطالعات، مرکز بسیار مهمی است که در اصل باید تبدیل به یک سازمان مشاوره‌ای شود و هیچ کدام از طرح‌های شهری بدون تصویب در این دفتر، اجرایی نشود.
وی با بیان این مطلب که در تهران همه طرح‌هایی که شهرداری به نوعی قصد اجرای آن را داشت، در این دفتر مطالعات بررسی و تصویب می‌شد، اذعان داشت: لذا علی رغم میل باطنی، نورین مقدم، شهردار فعلی منطقه ۹ را به مدیر کلی این دفتر منصوب می‌نمایم زیرا وی عملکرد بسیار خوبی در این منطقه داشته است.
تقی‌زاده خامسی بیان کرد: منطقه ۹ هم منطقه بسیار مهمی است و تغییر نورین مقدم از این منطقه، اعتراضات مردمی را در پی داشته است اما این تغییر از روی ناچاری صورت گرفت. فرهادیان هم در منطقه ۵، عملکرد خوبی داشته است و تنها توصیه من این است که تغییرات زیادی در وضع موجود مدیریتی منطقه ایجاد نکنند و با همین نیروها کار را ادامه دهند.
وی ابراز کرد: ماموریت دوم شهردار جدید منطقه ۹، این است که تقسیم منطقه ۹ به دو منطقه جدید را به عنوان اولین منطقه، بر اساس طرح تفصیلی جدید پیگیری نماید. مکان ساختمان منطقه ۹ نیز باید تغییر یابد زیرا ساختمان فعلی مکان مناسبی برای این منطقه نیست. این دو ماموریت نیز در نهایت با مشارکت نورین مقدم در دفتر طرح‌ها و مطالعات فنی و شهری میسر است.
شهردار مشهد گفت: هر دو فرد، امتحان خود را پس داده‌اند و به خوبی درخشیده‌اند که امیدوارم در ادامه راه نیز در مدیریت‌های جدید، موفق باشند. امیدوارم، نورین مقدم در دفتر مطالعات که قرار است سنگ دست شهرداری باشد، موفق بوده و فرهادیان نیز، در مدیریت منطقه ۹ توفیقات زیادی کسب نماید.
لازم به ذکر است با حکم شهردار مشهد، ساسان نورین مقدم، شهردار سابق منطقه ۹ به عنوان مدیر کل طرح‌ها و مطالعات فنی و شهری و حسین فرهادیان، شهردار سابق منطقه ۵ به عنوان مدیر منطقه ۹ منصوب شد.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات