پیشگام بودن مدیریت شهری مشهد در حمایت از تیم‌های ورزشی

پیشگام بودن مدیریت شهری مشهد در حمایت از تیم‌های ورزشی

پیشگام بودن مدیریت شهری مشهد در حمایت از تیم‌های ورزشی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای پنجم مشهد مقدس از گسترش شور و نشاط اجتماعی در شهر مشهد حمایت می‌کند و در این راستا در حمایت از تیم‌های ورزشی پیشگام خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احسان اصولی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه شورای شهر مشهد توجه جدی به رشد و توسعه ورزش در شهر مشهد دارد، اظهار کرد: شورای پنجم مشهد مقدس از گسترش شور و نشاط اجتماعی در شهر مشهد حمایت می‌کند و در این راستا در حمایت از تیم‌های ورزشی پیشگام خواهد شد.
وی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری مشهد پشتیبان سلامت و نشاط شهروندان خواهد بود، بیان کرد: در این راستا توجه به حوزه ورزش و جوان یکی از سیاست‌های کلیدی ما در این دوره از مدیریت شهری مشهد است.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: کوروش صبوریان مدیرکل پیشین ورزش و جوانان خراسان رضوی از مدیرانی بود که توانست با تعامل و همراهی با شهرداری مشهد توفیقات خوبی را برای ورزش مشهد و احیای تیم‌های لیگ برتری به ارمغان بیاورد.
اصولی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مدیرکل جدید نیز با ارتباط و تعاملی نزدیک با جامعه ورزشی بتواند توفیقات خوبی برای این حوزه به ارمغان بیاورد البته ما هم در مدیریت شهری در سطح توان پشتیبان پیشرفت‌های این حوزه خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات