برای مقاصد سیاسی به کشورتان ظلم نکنید

برای مقاصد سیاسی به کشورتان ظلم نکنید


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسکندرپور که به مناسبت هفتم مهرماه، روز ملی آتش نشانی و خدمات ایمنی در جمع آتش نشانان شهرداری سخن می گفت، اعلام کرد: با صدای رسا می گویم که شورای پنجم، مجموعه شهرداری و مردم شیراز همواره افتخارشان این است که هرکجا و هروقت نیاز شود، برای دفاع از ایران و نظام به پا خواهند خواست و از جان و مالشان برای دفاع از کشور و اعلام انزجار از دشمنان دریغ نخواهند کرد.
وی با اشاره به اتفاق اخیر شیراز  گفت: در هفته دفاع مقدس، علاوه بر برنامه های مختلف فرهنگی که توسط زیرمجموعه های شهرداری برگزار شد، بیش از ۴۰ بیلبورد نیز در سطح شهر اکران شد که یکی از آنها حاوی تصویری مذموم بود. مهندس اسکندرپور با بیان این مطلب که آبرو و حیثیت جمهوری اسلامی ایران در گرو دفاع مقدس است، اظهار داشت: این اتفاق نامبارک در گوشه ای از شهر رخ داد که نیازمند دقت و مراقبت همه ماست؛ اما اگر هشیار نباشیم، امکان ایجاد مشکل در هر گوشه دیگری وجود دارد. وی افزود: معتقد هستیم که نصب این بیلبورد، طرحی برای ایجاد چالش و حاشیه برای شهرداری شیراز بود و طی روزهای آینده دستگاه های امنیتی گزارش آن را به شهروندان خواهند داد.
شهردار شیراز که خود از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است با یادآوری حاشیه هایی که پیش از این در خصوص نوسازی تمثال مبارک شهدا ایجاد شد، تاکید کرد: مگر می شود من که از ۱۴ سالگی وارد جبهه شده ام و در کنار شهدا و جانبازان قدم برداشته ام نسبت به موضوع شهدا حساس نباشم؟ مگر می شود معاون خدمات شهری شهرداری که از جانبازان دفاع مقدس است نسبت به شهدا حساس نباشد؟
مهندس اسکندرپور با بیان اینکه ارزش های دفاع مقدس مورد احترام همه ماست و به همین دلیل با قصور و کوتاهی به شدت برخورد می کنیم، خاطرنشان ساخت: به کسانی که نسبت به پاسداشت ارزش های اسلام و انقلاب حساس هستند دست یاری و همدلی می دهم اما در مقابل به کسانی که می خواهند از این فضا سوء استفاده کنند می گویم که برای رسیدن به مقاصد کوتاه مدت خود به کشور، ارزش های مورد احترام مردم و آرمان های اسلام و انقلاب، ظلم نکنید. خط کشی بین مردم در این شرایط که همگان باید با یکدیگر وحدت و انسجام داشته باشیم ظلم است. امروز، روزیست که همه باید فارغ از هرگونه جناح سیاسی برای دفاع از کشور در کنار یکدیگر باشیم.
وی با اشاره به رشادت های رزمندگان جنگ تحمیلی اظهار کرد: امروز با افتخار اعلام می کنم که ما خاک پای شهدا و خانواده شهیدان هستیم و افتخار داریم که میراث دار شهدایی هستیم که با عزت از این مرزو بوم دفاع کرده اند.
شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود، با ابزار رضایت از وضع نیروها، امکانات و تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت: آتش نشانی سازمانی مهم، موثر و حیاتی در مجموعه شهرداری است که باید متناسب با نیازهای شهر بیش از پیش توسعه یابد.
مهندس اسکندرپور، همزمان با روز ملی آتش نشانی و ایمنی، ضمن بازدید از ایستگاه ۱۴ آتش نشانی شیراز عنوان کرد: با توجه به رشد و توسعه شهر شیراز ، ارتقای کمی و کیفی نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات این سازمان باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی با هماهنگی و پشتیبانی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر، معاونت مالی و اقتصادی و معاونت خدمات شهری به سازمانی قوی و اثرگذار در دو بعد نیروی انسانی و تجهیزات تبدیل خواهد شد، گفت: در تلاش هستیم برای خرید تجهیزات مورد نیاز و پیشرفته با توجه به شرایط متغیر نرخ ارز و خارجی بودن اکثر تجهیزات مورد نیاز از ارز دولتی استفاده کنیم. همچنین با وجود منابع انسانی توانمند در این سازمان، نیازمند جذب بیشتر نیروی انسانی هستیم.
شهردار شیراز با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری تلاش می کند تا آتش نشانان مصمم تر، قوی تر و باانگیزه تر از گذشته به کار خود ادامه دهند، افزود: در این راستا مدیریت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی را بر عهده مهندس قانع از آتش نشانان جوان، باتجربه و متخصص گذاشتیم. این سازمان با وجود فرماندهان پیگیر و دقیق و نیروهای توانمند آینده روشنی خواهد داشت.
لازم به ذکر است که به مناسبت ۷ مهر روز آتش‌نشانی و ایمنی شهردار شیراز، جمعی از مدیران شهری و اعضای شورای شهر از تعدادی از آتش نشان تجلیل کردند و ضمن بازدید از ایستگاه ۱۴ آتش نشانی شیراز با روند عملیات امداد و نجات در حوزه های مختلف نظیر آتش سوزی، آوار برداری، تصادفات، سقوط در چاه و ... آشنا شدند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات