دشمن می‌خواهد جلوی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده را بگیرد

دشمن می‌خواهد جلوی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده را بگیرد

به گزارش شهرنیوز، رضا حیاتی در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن همایش‌های بین المللی شهرداری قم برگزارشد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: یکی از آسیب‌هایی که در سطح مدیران وجو دارد و باید برطرف شود کارکردن برای مردم و در خدمت مردم بودن است.
وی با اشاره به اینکه صنعت و دانشگاه از هم جدا هستند، گفت: این موضوع باید درست شود، باید ارتیاط بین دانشگاه و صنایع برقرار شود تا به رشد برسیم.
این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: مدیری که فقط ذکر بگوید هیچ فایده ای ندارد، کار برای مردم را باید در اولویت قرار دهیم تا خدایی باشد، هیچ کس از انقلاب طلبکار نیست و همه بدهکار این نظام هستیم.
حیاتی در ادامه بیان مشکلات مدیران، اظهار کرد: یکی دیگر از مشکلات این است که همه می هواهند از آن‌ها تقدیر و تشکر شود، مگر چه کرده‌ایم که توقع تقدیر داریم، اگر برای خدا کار کنیم و درخدمت مردم باشیم نیازی به ریا نداریم، همانطور که فرماندهان دوران دفاع مقدس ما با کوچک کردن خود بزرگ شده و در دنیا ماندگار شدند.
وی با اشاره به موضوع عدالت، گفت: یکی از قسمت‌های تفکر بسیجی عدالت است، اگر با عدالت برخورد کنیم نشان می‌دهد که تفکر بسیجی بر ما غالب شده است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن می‌خواهد جلوی انتشار فرهنگ را بگیرد، ادامه داد: دشمن می‌خواهد از انتقال این فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده جلوگیری کند تا فرهنگ اسلامی و دفاع مقدس از یادها برود.
حیاتی با اشاره به اینکه باید آمریکا از ما ناراحت باشد، ادامه داد: آمریکا نباید با ما رفتار خوبی داشته باشد، آمریکا در گذشته بر ما مسلط بوده و ارتش ما در دوران پهلوی توسط ۶۰هزار مستشار آمریکایی هدایت می‌شده است.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها دنبال دوچیز هستند؛ یکی از بین بردن ولایت فقیه و دیگری ناکارآمدی نظام اسلامی، که عده ای هم در داخل با آن‌ها همراهی می‌کنند و یکی از کارها فلج کردن اقتصادی است که با اراده بسیجی مقابل آن ایستاده‌ایم و از وجود این مشکلات نا امید نمی‌شویم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات