برگزاری مراسم روز آتش نشانی در کرمانشاه

برگزاری مراسم روز آتش نشانی در کرمانشاه


به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمانشاه همزمان با هفتم مهر ماه، روزآتش نشانی ، مراسم رونمایی از خودروهای جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه و رژه نیروها و ماشین آلات این سازمان در سطح شهر برگزار گردید .

مهندس حامد لعل بخش سرپرست شهرداری کرمانشاه در حاشیه بازدیدی که از امکانات و تجهیزات سازمان آتش نشانی داشت گفت : آتش نشانان جزء پرسنل خدوم و فداکار شهرداری کرمانشاه می باشند که همواره با تمام وجود در راه خدمت رسانی به شهروندان تلاش می کنند .


وی افزود : خوشبختانه با اضافه شدن ۱۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین آتش نشانی و ایمنی به ناوگان امداد و نجات شهرداری ، سازمان آتش نشانی کرمانشاه از حیث امکانات در وضعیت بهتری نسبت به گذشته قرار گرفته است و امیدواریم این افزایش امکانات و تجهیزات به بهبود کیفیت خدمات و امداد منجر گردد.

غلامرضا رضایی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه هم گفت :پرسنل و نیروهای این سازمان همیشه و در همه حال آماده خدمت رسانی هستند و جهت کسب رضایت شهروندان و انجام خدمات ایمنی و امداد و نجات از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد .


وی افزود : طی روزهای گذشته ۱۳ دستگاه خودروسنگین و سبک آتش نشانی و امداد و نجات به ناوگان سازمان آتش نشانی اضافه گردیده که این تعداد خودرو در سطح ایستگاههای سازمان توزیع خواهند شده تا در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان اقدام نمایند .

شایان ذکر است مدیریت و پرسنل این سازمان روز پنج شنبه گذشته با حضور در مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا دیداری نیز با حضرت آیت الله علما نما ی نده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه داشتند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات