تجهیزات آتش‌نشانی مشهد نسبت گذشته ۳ برابر شده است

تجهیزات آتش‌نشانی مشهد نسبت گذشته ۳ برابر شده است

تجهیزات آتش‌نشانی مشهد نسبت گذشته ۳ برابر شده است

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: با اضافه شدن ۸۰۰ قلم تجهیزات جدید به آتش‌نشانی مشهد، مجموع تجهیزات سازمان به ۱۵ هزار می‌رسد که نسبت به گذشته حدود سه برابر شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، آتشپاد حسن جعفری‌، امروز در مراسم رژه و بهره‌برداری از ۷ خودرو و ۸۰۰ قلم از تجهیزات جدید آتش‌نشانی مشهد که با حضور شهردار، استاندار و رئیس شورای شهر مشهد برگزار شد، افزود: طی ۱۰ سال اخیر، به ‌صورت میانگین هر سال یک بالابر حرفه‌ای در مشهد به ‌بهره‌‌برداری رسیده و دو خودرو بالابر جدید نیز خریداری و طی دو ماه آینده به مشهد وارد خواهد شد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر به ‌طور میانگین روزانه ۵۰ عملیات توسط آتش‌نشانی مشهد در نقاط مختلف شهر انجام می‌شود .
جعفری با بیان اینکه آتش‌نشانی مشهد جزو شهرهای پیشرو در این زمینه است، اظهارکرد: آتش‌نشانی‌ها در کشور ما چالش‌های زیادی دارند که یکی از آن‌ها مربوط به ساختار آن است، در دنیا آتش‌نشانی‌ها یا در قالب نیروهای امنیتی‌اند یا در شهرداری‌ها مستقر هستند.
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در کل کلان‌شهرهای کشور، چالش‌های فراوانی در این خصوص داریم، گفت: حتی در مورد پرداخت و یکنواختی لباس و درجه دچار چالش هستیم، در حالی که در سایر کشورها حداقل در ساختار، معاون ایمنی و آتش‌نشانی زیر مجموعه وزارت کشور است که ضوابط و مدیریت آموزش کلان کشور یا مدیریت واحد بر آموزش کشور را دریافت می‌کند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات