بازنگری طرح جامع شهر زاهدان با جدیت در دستور کار کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قرار دارد

بازنگری طرح جامع شهر زاهدان با جدیت در دستور کار کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قرار دارد

طی نشستی که روز سه شنبه سوم مهر با حضور مسئولین و مدیران دستگاه های ذیربط برگزار شد بر لزوم همفکری و هم افزایی بیشتر در راستای بازنگری و اصلاح طرح جامع شهر زاهدان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر زاهدان؛ در این نشست که در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر زاهدان برگزار شد دکتر بحر پیما گفت: از فرصتی که در این نشست فراهم شده است بایستی نهایت استفاده را ببریم و با بهره گیری از نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای مناسب در راستای اصلاح طرح جامع و اجرای هرچه بهتر آن گامهای موثری برداریم.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر با ابراز خرسندی از همکاری صورت گرفته توسط دستگاه های ذیربط در بازنگری و اصلاح طرح جامع شهر زاهدان گفت: اجرای طرح جامع به شکل مطلوب و دلخواه به تنهایی توسط شهرداری امکان پذیر نمی باشد لذا با توجه به ایرادات و مشکلاتی که برای این طرح متصور می باشد بایستی با هم افزایی و هم اندیشی و بر اساس شرایط موجود نیاز سنجی های لازم در تمامی عرصه ها به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد تا در آینده برای اجرای طرح ها و برنامه ها مشکلی ایجاد نشود.

وی با تاکید بر ادامه این همکاریها تصریح کرد: هر چه پیش بینی های ما برای آینده در جهت اجرای برنامه ها و طرح های مختلف کارشناسانه، علمی تر و به واقعیت نزدیکتر باشد به همان نسبت امکان تحقق کامل طرح جامع شهر نیز بیشتر خواهد بود لذا بدین منظور بایستی ضمن افزایش همکاریها در تمامی سطوح از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

در ادامه این نشست مشاور شهر و خانه ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون اقدامات صورت گرفته و نتایج حاصله، در خصوص مشکلات، راهکارها، پیشنهادات و سایر امور مرتبط با طرح جامع شهری نیز مطالبی را بیان کرد و از تمامی دستگاه ها همکاری مجدانه و همه جانبه را در راستای اصلاح این طرح خواستار شد.

گفتنی است: مسئولین، مدیران و کارشناسان حاضر در این نشست نیز به منظور اجرای هر چه بهتر طرح جامع شهری ضمن بیان نقطه نظرات خود برخی پیشنهادات، انتقادات و راهکارهای لازم را ارائه کردند و در نهایت مقرر شد تمامی دستگاه های ذیربط در اسرع وقت موارد پیشنهادی و سایر نقطه نظرات را جهت بررسی لازم و طرح در شورای عالی  معماری و شهرسازی کشور به شورای اسلامی شهر زاهدان ارسال نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر زاهدان

    منبع خبر

    شورای شهر زاهدان

    شورای شهر زاهدان یک شورای شهر در شهر زاهدان می باشد

      نظرات