۶۰۰ نقطه حادثه خیز در یاسوج شناسایی شده است

۶۰۰ نقطه حادثه خیز در یاسوج شناسایی شده است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج خواستار حمایت مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد برای خرید تجهیزات مورد نیاز این سازمان شد و گفت: ۶۰۰ نقطه حادثه خیز در یاسوج شناسایی شده است

به گزارش روابط عمومی، هاشم یوسفی در آئین بزرگداشت روز آتش نشان در یاسوج اظهار داشت: اتش نشانی یاسوج در صورت وقوع حوادث خاص از جمله ساختمان‌های بلند مرتبه مشکل دارد زیرا امکانات و تجهیزات مورد نیاز را نداریم.

وی خواستار تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی-قراردادی آتش نشان به پیمانی شد و افزود: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان ۶۰۰ نقطه حادثه خیز در شهر یاسوج شناسایی شده که باید قبل از وقوع هر حادثه‌ای در زمینه امکانات و تجهیزات مورد نیاز چاره‌ای اندیشیده شود و البته مکاتبات لازم با متولیان امر از جمله شورای شهر و شهرداری انجام شده است.

یوسفی ابراز کرد: ۳ ایستگاه اتش نشانی با ۵۳ نیرو در شهر یاسوج فعال بوده که از این تعداد ۴۳ نفر عملیاتی و مابقی ستادی هستند و بسیاری از آنان به صورت شرکتی-قراردادی فعالیت داشته و به نوعی امنیت شغلی ندارند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج با بیان اینکه ۱۰۰ مورد آموزش با هدف ترویج ایمنی در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و مهدهای کودک داشته‌ایم، ادامه داد: این سازمان از ابتدای امسال تاکنون ۸۶۰ مورد عملیات داشته که از این تعداد ۶۰۰ مورد قابل گزارش بوده است.

یوسفی افزود: با توجه به پیگیری‌های شهردار یاسوج ۵۲۰ میلیون تومان خرید تجهیزات مورد نیاز برای ایستگاه‌های اتش نشانی داشته‌ایم و ۷۶۳ میلیون دیگر نیز در دستور کار بوده که بزودی اجرایی می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات