ارتباط مستقیم سمن‌ها با سازمان حفاظت محیط زیست ممکن شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، ژیلا مهدی آقایی مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی درباره این سامانه گفت: پیرو دستور ریاست سازمان برای ایجاد سامانه ارتباط مستقیم سمن‌های محیط زیستی در پرتال سازمان و با توجه به‌ضرورت تقویت نقش مردم سازمان‌های مردم‌نهاد به‌عنوان بازوهای کشور برای تحقق توسعه پایدار و ۸۰ میلیون محیط‌بان، این دفتر  با هماهنگی دفتر فن‌آوری اطلاعات اقدام به برنامه‌ریزی و طراحی سامانه مذکور کرد.

وی افزود: این سامانه ارتباطی باهدف تسهیل ارتباط مستقیم و دو جانبه سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان‌های مردم‌نهاد محیط زیستی کشور از طریق ارائه نظرها، پیشنهادها و انتقادات سمن‌ها و پاسخگویی مناسب و به‌موقع مسئولان سازمان به طرح سوالات راه‌اندازی شده است.

آقایی با اشاره به بهره‌برداری آزمایشی این سامانه گفت: دسترسی به این سامانه در اختیار دبیران شبکه‌های استانی سمن‌های محیط زیستی و اعضای شورای هماهنگی شبکه قرار خواهد گرفت. دبیران شبکه‌های استانی لازم است تمامی موارد و مسائل مطرح‌شده توسط تشکل‌های محیط زیستی استان خود را جمع‌آوری کرده و بعد از بررسی در سامانه وارد کنند.

دستورالعمل اجرایی بهره‌برداری از سامانه مذکور نیز توسط این دفتر به معاونت‌ها و مدیران کل مستقل ستادی و استانی سازمان ابلاغ‌شده است.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات